Особливості взаємодії викладача та здобувача вищої освіти мистецького спрямування в дистанційному процесі

  • Т. Дорош Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради https://orcid.org/0000-0002-0306-1146
Ключові слова: дистанционное образование, соискатель художественного профиля, музыкальные онлайн-занятия

Анотація

        Стаття присвячена проблемі взаємодії між викладачем і здобувачем вищої освіти мистецького профілю навчання в процесі дистанційної освітньої діяльності. Окреслено основні завдання, що стояли перед кожним викладачем у період карантину, де перевагу надано умінню володіти прийомами проведення музичних онлайн-занять із застосуванням різних Інтернет ресурсів, платформ для підтримання зворотного зв’язку. Наведено приклади музичних онлайн-занять зі спеціального музичного інструмента (фортепіано), що відбувались індивідуально з кожним учасником освітнього процесу в зручному для них режимі. Звернено увагу на проблеми, що виникали під час виконання спільних завдань. Особливу увагу приділено науково-дослідній роботі здобувачів вищої освіти мистецького профілю навчання, що забезпечувала їхню безперервну участь у науковій діяльності впродовж усього дистанційного процесу. Результатом такої участі став виступ першокурсниці на онлайн конференції кафедри фортепіано із доповіддю про особливості відтворення художнього образу музичного твору, який завершився власним виконанням інструментальної ліричної п’єси. У дослідницькій роботі виявляються аналітичні здібності, спостережливість, зосередженість, гнучкість мислення, що допомагають здобувачам вищої освіти мистецького профілю навчання набувати навичок самостійної роботи для майбутньої професійної діяльності, сприяє розвитку й формуванню їхніх особистісних якостей. Запропоноване дослідження зосереджено на особливостях взаємодії суб’єктів дистанційної освітньої діяльності, які також брали активну участь у престижних міжнародних конкурсах, фестивалях у номінації інструментальне мистецтво, що проводились в онлайн-режимі. Розкрито специфіку роботи над музичними творами, де головним є реальне відтворення художніх образів.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2020-12-22
Цитовано
Як цитувати
Дорош, Т. (2020). Особливості взаємодії викладача та здобувача вищої освіти мистецького спрямування в дистанційному процесі. Наукові записки кафедри педагогіки, (47), 14-20. https://doi.org/10.26565/2074-8167-2020-47-02