Характеристика мотиваційно–цільового компонента підготовки майбутніх педагогів до роботи з дітьми трудових мігрантів

  • Н. І. Сабат
Ключові слова: мотиваційно–цільовий компонент, професійна готовність, учителі початкових класів, діти трудових мігрантів

Анотація

У статті схарактеризовано мотиваційно–цільовий компонент підготовки майбутніх педагогів до роботи з дітьми трудових мігрантів. Представлено результати дослідження щодо формування ціннісного ставлення студентів до майбутньої професійної діяльності. Розроблено практичні рекомендації щодо сформованості навчальних та пізнавальних мотивів майбутніх учителів початкових класів.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Бибик С. П. Словник іншомовних слів: тлумачення, словотворення та слововживання / С. П. Бибик, Г. М. Сюта; за ред. С. Я. Єрмоленко. – Харків : Фоліо,
2006. – 624 с.

Єрохін С. А. Концепція професійної мотивації студентів як фактора конкурентності на ринку праці / С. А. Єрохін, Ю. В. Нікітін, І. В. Нікітіна //
Юридична наука. – 2011. – № 1. – С. 20–27.

Зарплата вчителів має зрости на 33,5 % // Середня освіта. [Електронний ресурс] –Режим доступу: http://osvita.ua/school/52333/

Мачуська І. М. Основні чинники професійного самовизначення старшокласників /І. М. Мачуська // Теоретико–методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. – 2013. –Вип. 17 (1). – С. 474–482.

Робер М.–А. Психология индивида и группы / М.–А. Робер, Ф. Тильман. – М. : Прогресс, 1988. – 256 с.

Талызина Н. Ф. Управление процессом усвоения знаний / Н. Ф. Талызина. – М. : МГУ, 1984. – 334 с.

Шемигон Н. Ю. Сутність мотиваційно–ціннісного ставлення студентів до майбутньої професійної діяльності / Н. Ю. Шемигон //
Проблеми інженерно–педагогічної освіти. – 2012. – № 36. – С. 250–254.

Яковенко А. В. Особенности образовательных мотиваций студенческой молодежи в условиях трансформации украинского общества: дис. ... канд. социол. Наук : 22.00.04 / А. Я. Яковенко. – Луганск, Восточноукраинский национальный ун–т им. Владимира Даля. 2002. – 200 с.
Опубліковано
2017-02-12
Цитовано
Як цитувати
Сабат, Н. І. (2017). Характеристика мотиваційно–цільового компонента підготовки майбутніх педагогів до роботи з дітьми трудових мігрантів. Наукові записки кафедри педагогіки, (40), 151-158. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/14877