Природовідповідний метод викладання як інструмент збереження здоров’я особистості

  • Е. Ф. Бєляєва
  • Л. М. Зубкова
Ключові слова: природосообразная (биоадекватная) методика, целостное мышление, мыслеобраз.

Анотація

Статтяобґрунтовуєважливістьзастосування в навчальномупроцесі методики, яка базується на природних для людини принципах засвоєнняінформації. В їїосновілежить принцип природовідповідності, щосприяєцілісномурозвиткулюдинийактивізаціїїїпотенційнихможливостей. Метою даної методики є змотивуватинавчальниймислеобраз як мікроструктурузнання з навчального предмета, навчитимислити образами, створитисистемнеасоціативнемислення, яке дозволить у короткий часзасвоїтивеликіобсягиінформації і закластиїї у довготривалупам’ять.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Антоненко Н. В. Педагогика ноосферного развития. – М., 2007. – 220 с.

Ануашвили А. Н. Основы психологии. – М., 2001. – 135 с.

Давыдовская Н. А. Психологические и медицинские основы здоровьесберегающего и природосообразного метода преподавания. – Москва ;
Алматы, 2005. – 219 с.

Лебедев А. Скорость поиска сигналов в поле зрения человека и в его кратковременной памяти // Психофизиологические закономерности восприятия и памяти. — М. : Институт психологии РАН, 1985.
Опубліковано
2017-02-12
Цитовано
Як цитувати
Бєляєва, Е. Ф., & Зубкова, Л. М. (2017). Природовідповідний метод викладання як інструмент збереження здоров’я особистості. Наукові записки кафедри педагогіки, (40), 22-28. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/14812