Критерії оцінювання якості особистісно орієнтованого заняття
Анотація
Стаття присвячена питанням визначення критеріїв оцінки якості особистісно орієнтованого заняття. Проаналізовано основні наукові підходи до виявлення якісних показників ефективності освітнього процесу на традиційному й особистісно орієнтованому уроках. Схарактеризовано результати теоретико-експериментальних пошуків вітчизняних і зарубіжних учених щодо розкриття сутності окремих критеріїв. Подано авторську позицію про доцільність застосування окремих критеріїв при оцінці особистісно орієнтованого заняття. Визначено перспективні напрямки дослідження з проблеми, що розглядається.
Завантаження
Посилання
Алферов Ю., Курдюмова И., Писарева Л. Как оценить урок? Сельская школа. 1999. №5. С. 43–44.
Бондаревская Е. В. Учителю о личностно ориентированном образовании. Ростов н /Дону : Учитель, 1998. 24 с.
Князева Е. Н. План психологического анализа сформированности у учителя умений учебного сотрудничества. Экресс-опыт. 2000. № 1. С. 60–61.
Кульневич С. В., Лакоценина Т. П. Анализ современного урока. Ростов н/ Дону : Учитель, 2003. 224 с.
Островерхова Н. Концепції аналізу уроку як педагогічної системи. Управління школою. 2011. № 25–27 (325–327). С. 8–14.
Про освіту : Закон України від 05.09.2017 № 2145-VIII : Верховна Рада України : [офіційний веб портал]. URL : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2145-19, вільний. (дата звернення : 15.11.2018).
Федорець Н., Глєбова Л. Сучасний урок: проектування, реалізація, аналіз. Управління школою. 2010. № 16-18 (280-282). С. 21–31.