Педагогічний моніторинг процесу особистісного самовдосконалення майбутнього педагога дошкільної освіти: контрольний етап

  • Х. А. Шапаренко
Ключові слова: особистісне самовдосконалення, педагог дошкільної освіти, педагогічний моніторинг, критерії особистісного самовдосконалення

Анотація

Розкрито питання педагогічного моніторингу процесу особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти як спеціально організованого спостереження за освітнім процесом шляхом відстеження за певною методикою педагогічних явищ, значень, вибраних для контролю параметрів і зіставлення їх із заздалегідь визначеними; розкрито завдання заключного етапу моніторингу, а саме визначення стану особистісного самовдосконалення педагогів та з’ясування ступеня сформованості всіх компонентів особистісного самовдосконалення (мотиваційний, когнітивний, аксіологічний, процесуальний) за визначеними критеріями та показниками. Проаналізовано зрушення, які відбулися на рівні сформованості компонентів особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти. 

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

[Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу : https://studopedia.com.ua/1_51986_zasobi-diagnostiki-stupenya-dosyagnennya-kintsevih-tsiley-vishchoi-osviti.html.

Байназарова О.О., Ракчєєва В.В. Моніторинг та оцінювання якості освіти: Методичний посібник. Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2009. 58 с.

Дурманенко О.Л. Етапи моніторингу організації виховної роботи у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу : http://esnuir.eenu.edu.ua/bitstream/123456789/4352/1/monitoring.pd.

Опубліковано
2019-05-15
Цитовано
Як цитувати
Шапаренко, Х. А. (2019). Педагогічний моніторинг процесу особистісного самовдосконалення майбутнього педагога дошкільної освіти: контрольний етап. Наукові записки кафедри педагогіки, (44), 289-299. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/12727