Формування творчої особистості на уроках хорового диригування

  • І. М. Коржавих
  • Л. В. Юришева
  • І. Є. Литвинова
Ключові слова: диригентська діяльність, диригентське мистецтво, музична педагогіка, музичний образ, самостійна діяльність, виконавська індивідуальність, педагогічна майстерність

Анотація

У статті розкриті питання, пов’язані з формуванням творчих навичок у студентів на заняттях з хорового диригування, самостійною підготовкою студентів до виконання музичного твору. Пропонуються основні методи і прийоми для розвитку творчого мислення, уяви, розвитку емоційних реакцій і виконавської майстерності, основні методи формування творчих навичок у майбутніх диригентів. Розкриті позитивні сторони індивідуальних занять у класі хорового диригування та самостійної роботи студентів. Здійснено педагогічний аналіз умов, які сприяють формуванню творчої особистості на уроках диригування.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Димченко С. С. Диригування. Методика викладання : навч. посібник. Рівне, 1997. Ч. 1, 2. 126 с.

Вагнер Р. О дирижировании Москва : Музыка, 1975. 178 с.

Михаськова М. А. Особливості й проблеми музично-освітньої діяльності студентів музичних факультетів вищих закладів педагогічної освіти. Проблеми педагогіки музичного мистецтва : збірник науково-методичних статей / упор. О. Я. Ростовський. Ніжин : НДПУ, 2004. 185 с.

Дадашева М. Навыки и умения будущего учителя музыки общеобразовательной школы. Баку : «Ширваннешр», 2002. 107 с.

Канерштейн М. М. Питання диригентської майстерності. Київ, 1980. 115 с.

Рудницька О. П. Педагогіка : загальна та мистецька : навч. посібник. Київ, 2002. 210 с.
Опубліковано
2018-05-10
Цитовано
Як цитувати
Коржавих, І. М., Юришева, Л. В., & Литвинова, І. Є. (2018). Формування творчої особистості на уроках хорового диригування. Наукові записки кафедри педагогіки, (42). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/10673