Самоосвіта педагога як умова особістісного та професійного саморозвитку

  • О. В. Голозубова
  • Є. П. Матенко
Ключові слова: самоосвіта, самоосвітня діяльність, особистісний та професійний саморозвиток, самовдосконалення, особистість педагога, функції, форми та напрями самоосвіти

Анотація

У статті самоосвіта розглядається як необхідна умова особистісного та професійного саморозвитку вчителя, визначено її значення для професії педагога. Наголошено, що особливістю педагогічного розуміння самоосвіти є розгляд її як процесу, що вимагає спеціального педагогічного забезпечення; процесу, який не виникає стихійно, а лише в результаті спеціально організованого педагогічного впливу. Розкрито специфічні функції та напрями самоосвіти. Висвітлено форми самоосвітньої діяльності педагога.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Зайченко І. В. Історія педагогіки. Книга І. Історія зарубіжної педагогіки: навч. посіб. Київ : Видавничий Дім «Слово», 2010. 624 c.

Костенко М. А. Педагогічні умови професійно-творчого саморозвитку майбутнього вчителя : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Харківський державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. Харків : [б. в.], 2004. 20 с.

Лекции по педагогике / Из архива Г. П. Щедровицкого. Т. 11. Москва : Педагогика, 2007. 400 с.

Сметанський М. О. Соціально-педагогічні умови професійного становлення вчителя. Рідна школа. 2005. № 5. С. 26–28.

Ушинський К. Д. Твори: у 6 т. Т. 1. Київ : Радянська школа, 1990. 449 с.

Фрицюк В. А. Професійний саморозвиток як психолого-педагогічна категорія. Педагогічний дискурс : зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура. Хмельницький : ХГПА, 2015. Вип. 18. С. 248–254.
Опубліковано
2018-05-07
Цитовано
Як цитувати
Голозубова, О. В., & Матенко, Є. П. (2018). Самоосвіта педагога як умова особістісного та професійного саморозвитку. Наукові записки кафедри педагогіки, (42). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/10666