ПОДОЛАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ БАР’ЄРІВ КУРСАНТАМИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Abstract
В статті проаналізовано загальні психологічні бар’єри, виник-
нення яких не обмежується навчальними ситуаціями, та специфічні психологічні бар’єри, наявність яких при вивченні іноземної мови у ВВНЗ може перетворитися на істотну перепону та визначено шляхи їх подолання.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Волобуєва О.Ф., Васильчук О.А. Психологічні труднощі при навчанні іноземної мови // Зб. наук. праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка. АПН України / За ред. С.Д. Максименка, Л.М. Карамушки. – К.: Міленіум, 2006. – Ч.8. – с. 31-35.
2. Зажирко М.П. Глибинно психологічні передумови активізації процесу спілкування (акмеологічний підхід): Дис. канд.. психол. наук: 19.00.07/ Черкаський держ. ун-т ім. Б.Хмельницького. – Черкаси, 1998. – 247 с.
3. Изард К.Э. Психология эмоций. – СПб.: Питер, 2005. – 464 с.
4. Ильин Е.П. Мотивация и мотивы. СПб.: Питер, 2000. – 512 с.
5. Сафин А.Д. Акмеологические аспекты педагогического менеджента в учебном процессе. – Хмельницький: Вид-во АПВУ, 1996. – 111 с.
2. Зажирко М.П. Глибинно психологічні передумови активізації процесу спілкування (акмеологічний підхід): Дис. канд.. психол. наук: 19.00.07/ Черкаський держ. ун-т ім. Б.Хмельницького. – Черкаси, 1998. – 247 с.
3. Изард К.Э. Психология эмоций. – СПб.: Питер, 2005. – 464 с.
4. Ильин Е.П. Мотивация и мотивы. СПб.: Питер, 2000. – 512 с.
5. Сафин А.Д. Акмеологические аспекты педагогического менеджента в учебном процессе. – Хмельницький: Вид-во АПВУ, 1996. – 111 с.
Published
2015-09-23
Cited
How to Cite
Брик, Т. О. (2015). ПОДОЛАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ БАР’ЄРІВ КУРСАНТАМИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (24), 39-44. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3875
Section
Статті