ПОДОЛАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ БАР’ЄРІВ КУРСАНТАМИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

  • Тетяна Олександрівна Брик Кафедра іноземних мов Харківського університету Повітряних Сил ім. І. Кожедуба

Abstract

В статті проаналізовано загальні психологічні бар’єри, виник-
нення яких не обмежується навчальними ситуаціями, та специфічні психологічні бар’єри, наявність яких при вивченні іноземної мови у ВВНЗ може перетворитися на істотну перепону та визначено шляхи їх подолання.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Тетяна Олександрівна Брик, Кафедра іноземних мов Харківського університету Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Кандидат педагогічних наук, доцент

References

1. Волобуєва О.Ф., Васильчук О.А. Психологічні труднощі при навчанні іноземної мови // Зб. наук. праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка. АПН України / За ред. С.Д. Максименка, Л.М. Карамушки. – К.: Міленіум, 2006. – Ч.8. – с. 31-35.

2. Зажирко М.П. Глибинно психологічні передумови активізації процесу спілкування (акмеологічний підхід): Дис. канд.. психол. наук: 19.00.07/ Черкаський держ. ун-т ім. Б.Хмельницького. – Черкаси, 1998. – 247 с.

3. Изард К.Э. Психология эмоций. – СПб.: Питер, 2005. – 464 с.

4. Ильин Е.П. Мотивация и мотивы. СПб.: Питер, 2000. – 512 с.

5. Сафин А.Д. Акмеологические аспекты педагогического менеджента в учебном процессе. – Хмельницький: Вид-во АПВУ, 1996. – 111 с.
Published
2015-09-23
Cited
How to Cite
Брик, Т. О. (2015). ПОДОЛАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ БАР’ЄРІВ КУРСАНТАМИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (24), 39-44. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3875