ПЕДАГОГІКА СПІВРОБІТНИЦТВА – ЦЕ ВІДКРИТА ПРОГРАМА В РОБОТІ З ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИ В УМОВАХ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

  • Наталія Павлівна Столярова Кафедра соціально-економічних наук Центру міжнародної освіти Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна

Abstract

В статті зазначається, що педагогіка співробітництва – це протилежний напрямок авторитарній педагогіці, сукупність наукових ідей. Педагогіка співробітництва  сприяє розвитку особистості, оскільки кожний її принцип має активізуючий, творчий характер

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Наталія Павлівна Столярова, Кафедра соціально-економічних наук Центру міжнародної освіти Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Старший викладач

References

1. Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник / За редакцією В.Г. Кременя. – Тернопіль, 2004. – с. 264.

2. Михайлівський В.А. Педагогика сотрудничества. – Х., 1989. с. 56.

3. Нечепоренко Л.С. Про педагогічну майстерність (науково-методичні матеріали до спецкурсу з педагогіки). – Харків, 1995. – с. 11.

4. Нечепоренко Л.С. та ін. Класична педагогіка: Навчальний посібник. – Харків, 1998. – с. 360.

5. Немєць Л.М. Навчально-методичний комплекс з курсу «Соціальна педагогіка з основами педагогічної майстерності». – Харків, 2002. – с. 13.

6. Сухомлинський В.А. О воспитании / Составитель С. Соловейчик. – М., 1967. – с. 99.

7. Ушинський К.Д. Человек как предмет воспитания. // Избранные произведения в 2-х томах. Т.1. – М., 1974. – с. 27.

8. Шаталов В. За чертог привичного. – Донецк, 1988.

9. Шаталов В. Точка опоры. – М., 1987.

10. Лысенкова С.Н. Корда легко учится. – М., 1981.

11. Соловейчик Л. Педагогика для всех. – М., 1987.

12. Ильин Е.Н. Путь к ученику. – М., 1988.

13. Амонашвили Ш.А. Единство цели. – М., 1988.
Published
2015-09-04
Cited
How to Cite
Столярова, Н. П. (2015). ПЕДАГОГІКА СПІВРОБІТНИЦТВА – ЦЕ ВІДКРИТА ПРОГРАМА В РОБОТІ З ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИ В УМОВАХ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (25), 164-168. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3854