ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ПІДЛІТКІВ
Abstract
В статті проаналізовано сутність поняття «здоровий спосіб життя». Розкрита проблема здоров’я сучасного молодого покоління. Висвітлено питання формування здорового способу життя підлітка.
Downloads
References
1. Байер К., Шейнбер Л. Здоровый образ жизни: Пер. с англ. – М.:Мир, 1997. – 368 с.
2. Вакуленко О.В. Здоровий спосіб життя як соціально-педагогічна умова становления особистості у підлітковому віці: Дис. канд. пед. наук: 13.00.05. – К., 2001. – 260 с.
3. Вишневский В.А. Методология здоровьясбережения в школе. – М.: Изд-во «Теория и практика физической культуры», 2002. – 270 с.
4. Городнова Н. Формув. ЗСЖ у дітей та молоді // Психолог . – № 46 (382) – С.3.
5. Макаренко А.С. Методика организации воспитательного процесса // Пед. соч.: В 8 т. – М.: Педагогика, 1983. – Т. 1. – С. 267-329.
6. Омельченко С.О. Взаємодія соціальних інститутів суспільства у формуванні здорового способу життя дітей та підлітків Монографія. – Луганськ : Альма-матер, 2007. – 352 с.
7. Сухарев А.Г. Здоровье и физическое воспитание детей и подростков. – М.: Медицина, 1999. – 272 с.
2. Вакуленко О.В. Здоровий спосіб життя як соціально-педагогічна умова становления особистості у підлітковому віці: Дис. канд. пед. наук: 13.00.05. – К., 2001. – 260 с.
3. Вишневский В.А. Методология здоровьясбережения в школе. – М.: Изд-во «Теория и практика физической культуры», 2002. – 270 с.
4. Городнова Н. Формув. ЗСЖ у дітей та молоді // Психолог . – № 46 (382) – С.3.
5. Макаренко А.С. Методика организации воспитательного процесса // Пед. соч.: В 8 т. – М.: Педагогика, 1983. – Т. 1. – С. 267-329.
6. Омельченко С.О. Взаємодія соціальних інститутів суспільства у формуванні здорового способу життя дітей та підлітків Монографія. – Луганськ : Альма-матер, 2007. – 352 с.
7. Сухарев А.Г. Здоровье и физическое воспитание детей и подростков. – М.: Медицина, 1999. – 272 с.
Published
2015-07-14
Cited
How to Cite
Тарасенко, Н. В. (2015). ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ПІДЛІТКІВ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (27), 203-207. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3578
Section
Статті