ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ПЕРЕВІРКА ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

  • Любов Ярославівна Брославська викладач кафедри іноземної філології КЗ «Харківської гуманітарно-педагогічної академії».
  • Сергій Григорович Мащенко доцент кафедри методики та практики викладання іноземної мови Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна.

Abstract

У статті аналізується рівень сформованості професійно-методичних,  іншомовних навичок  і  вмінь,  особистісних професійних  якостей  студентів, що  реалізуються  під  час  педагогічної  практики. Виокремлюються аспекти, які потребують додаткової уваги з метою покращення рівня підготовки викладачів іноземної мови.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Любов Ярославівна Брославська, викладач кафедри іноземної філології КЗ «Харківської гуманітарно-педагогічної академії».

викладач кафедри іноземної філології КЗ «Харківської гуманітарно-педагогічної академії».

Сергій Григорович Мащенко, доцент кафедри методики та практики викладання іноземної мови Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна.

доцент  кафедри методики  та  практики викладання  іноземної мови Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна.

References

1. Бернс Р. Развитие «Я-концепции» и воспитания / Р. Бернс; пер. с англ. Ф.П. Тарасенко – М: Прогресс, 1986. – С. 335.

2. Казакова Н.В. Організаційно-методичні засади педагогічної практики майбутніх учителів початкової школи в умовах ступеневої підготовки: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Казакова – К., 2004. – С. 40.

3. Педагогическая практика в системе подготовки будущих учителей: Сб. науч. тр./ Отв. ред. В.А. Сластенин. – М.: МГПИ, 1987. – 138 с.

4. Положення про організацію навчального процесу у ХНУ імені В.Н. Каразіна. – 2009 рік. – С. 15.

5. Сластенин В.А. Формирование социально-активной личности учителя / В.А. Сластенин // Сов. педагогика. – 1981, – № 4. – С. 76-84.

6. Філософія: Навч.посібник / За ред. І.Ф. Надольного. – К.: Вікар, 1997. – С. 347.

7. Чобітько М.Г. Самовдосконалення студентів-майбутніх учителів у процесі особистісно орієнтованої професійної підготовки / М.Г. Чобітько // Педагогіка і психологія. – 2004. – № 1 (42). – С. 57-69.
Published
2015-07-08
Cited
How to Cite
Брославська, Л. Я., & Мащенко, С. Г. (2015). ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ПЕРЕВІРКА ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (29), 25-34. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3443