ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ПЕРЕВІРКА ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Abstract
У статті аналізується рівень сформованості професійно-методичних, іншомовних навичок і вмінь, особистісних професійних якостей студентів, що реалізуються під час педагогічної практики. Виокремлюються аспекти, які потребують додаткової уваги з метою покращення рівня підготовки викладачів іноземної мови.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Бернс Р. Развитие «Я-концепции» и воспитания / Р. Бернс; пер. с англ. Ф.П. Тарасенко – М: Прогресс, 1986. – С. 335.
2. Казакова Н.В. Організаційно-методичні засади педагогічної практики майбутніх учителів початкової школи в умовах ступеневої підготовки: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Казакова – К., 2004. – С. 40.
3. Педагогическая практика в системе подготовки будущих учителей: Сб. науч. тр./ Отв. ред. В.А. Сластенин. – М.: МГПИ, 1987. – 138 с.
4. Положення про організацію навчального процесу у ХНУ імені В.Н. Каразіна. – 2009 рік. – С. 15.
5. Сластенин В.А. Формирование социально-активной личности учителя / В.А. Сластенин // Сов. педагогика. – 1981, – № 4. – С. 76-84.
6. Філософія: Навч.посібник / За ред. І.Ф. Надольного. – К.: Вікар, 1997. – С. 347.
7. Чобітько М.Г. Самовдосконалення студентів-майбутніх учителів у процесі особистісно орієнтованої професійної підготовки / М.Г. Чобітько // Педагогіка і психологія. – 2004. – № 1 (42). – С. 57-69.
2. Казакова Н.В. Організаційно-методичні засади педагогічної практики майбутніх учителів початкової школи в умовах ступеневої підготовки: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Казакова – К., 2004. – С. 40.
3. Педагогическая практика в системе подготовки будущих учителей: Сб. науч. тр./ Отв. ред. В.А. Сластенин. – М.: МГПИ, 1987. – 138 с.
4. Положення про організацію навчального процесу у ХНУ імені В.Н. Каразіна. – 2009 рік. – С. 15.
5. Сластенин В.А. Формирование социально-активной личности учителя / В.А. Сластенин // Сов. педагогика. – 1981, – № 4. – С. 76-84.
6. Філософія: Навч.посібник / За ред. І.Ф. Надольного. – К.: Вікар, 1997. – С. 347.
7. Чобітько М.Г. Самовдосконалення студентів-майбутніх учителів у процесі особистісно орієнтованої професійної підготовки / М.Г. Чобітько // Педагогіка і психологія. – 2004. – № 1 (42). – С. 57-69.
Published
2015-07-08
Cited
How to Cite
Брославська, Л. Я., & Мащенко, С. Г. (2015). ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ПЕРЕВІРКА ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (29), 25-34. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3443
Section
Статті