Теорія і практика співробітництва в процесі підготовки вчителя

  • Людмила Олексіївна Кравцова Кафедра російської мови філологічного факультету Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
  • Ірина Семенівна Манойло Кафедра педагогіки Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна

Abstract

У роботі проаналізовано одержані результати дослідження щодо впливу принципів педагогічного співробітництва на формування педагогічних умінь спілкування, підтримки почуття готовності до активного співробітництва та бажання займатись самовихованням, освітою, навчанням. 

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Людмила Олексіївна Кравцова, Кафедра російської мови філологічного факультету Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна

Старший викладач кафедри російської мови філологічного факультету Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна

Ірина Семенівна Манойло, Кафедра педагогіки Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна
Старший викладач кафедри педагогіки Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна

References

1. Лосев А.Ф. Бытие – имя – космос. – М.: Мысль,1993.

2. Нечепоренко Л.С. Твоя Доля – в твоїх руках / Педагогіка для всіх/. – Харків: ХДУ, 1995, 206 с.

3. Нечепоренко Л.С. Педагогічна майстерність. Монографія. – Харків: Видавничий центр ХНУ, 2004. – 276 с.

4. Кравцова Л.О., Манойло І.С. Естетичне виховання засобами мовленнєвої культури. Збірник наукових праць «Наукові записки кафедри педагогіки», Випуск XXVIII, Частина 2., 2012. С. 108-113.

5. Веретенко Т.Г., Манойло І.С., Педагогічний тренінг: Навчальний посібник/2-е видання, перер. та доп. – Х.: ХНУ імені В.Н.Каразіна, 2006. – 128 с.

6. Нечепоренко М.В. Емоційно-вольова культура студента / Монографія. – Х.: ХНУ імені Каразіна, 2011. – 80 с.
Cited
How to Cite
Кравцова, Л. О., & Манойло, І. С. (1). Теорія і практика співробітництва в процесі підготовки вчителя. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (36), 109-114. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1853