Питання розвитку професійного спілкування майбутніх вихователів днз

  • Анна Геннадіївна Клочко Кафедра української та російської філології Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічнаакадемія» Харківської області

Abstract

У статті розглянуто питання розвитку професійного спілкування майбутніх вихователів дошкільних начальних закладів. Визначено поняття „спілкування”. Подано основні аспекти структури спілкування. Розглянуто основні види професійного спілкування. Визначено основні компоненти спілкування. Охарактеризовано професійний портрет фахівця.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Анна Геннадіївна Клочко, Кафедра української та російської філології Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічнаакадемія» Харківської області
Викладач кафедри української та російської філології Комунального закладу «Харківська гуманітарно–педагогічнаакадемія» Харківської області

References

1. Богдан С. К. Мовний етикет українців: традиції і сучасність / С. К. Богдан. – К. : Рідна мова, 1998. – 475 с

2. Пасинок В. Г. Мовна підготовка студентів як загальнопедагогічна проблема: монографія / В. Г. Пасинок. – Харків : Лівий берег, 1999. – 154 с.

3. Бєлєнька Г. В. Вихователь дітей дошкільного віку : становлення фахівця в умовах навчання : [монографія] / Ганна Володимирівна Бєлєнька. – К. : Світич, 2006. – 304 с.

4. Введенский В. М. Моделирование профессиональной компетентности педагога / В. М. Введенский // Педагогика. – 2003. – № 10. – С. 51–55.

5. Кан-Калик В. А. Психологические аспекты педагогического общения / В. А. Кан-Калик // Народное образование. – 2000. – № 5. – С. 104–112.

6. Харківська А. А. Інтегральна модель професійної компетентності педагога / А. А. Харківська // ІV Міжнародна науково-практична конференція «Ціннісні пріоритети освіти ХХІ ст. : європейський вектор розвитку вищої школи» Вісник ЛНУ ім.Т. Г. Швевченка Частина ІІІ №23 (186) (3–5.11.2009р. м. Луганськ-м. Москва) – С. 277–281.
Cited
How to Cite
Клочко, А. Г. (1). Питання розвитку професійного спілкування майбутніх вихователів днз. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (35), 82-90. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1813