ТРЕНІНГ СПІЛКУВАННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

  • Інна Григорівна Табачник Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

Abstract

У статті розглядаються особливості впровадження в навчальний процес вищої школи тренінгу як нової педагогічної технології, яка допомагає в організації й проведенні навчального процесу, створює комфортні умови для співпраці викладачів і студентів.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Інна Григорівна Табачник, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
викладач психології кафедра корекційної освіти Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.

References

1. Балл Г.О. Сучасний гуманізм і освіта: Соціально-філософські та психолого-педагогічні аспекти / Г.О. Балл – Р.: Ліста, 2003. – 128 с.

2. Бодалев А.А. Личность и общение / А.А. Бодалев – М.: Педагогика, 1983. –272 с.

3. Волкова Н.П. Професійно-педагогічна комунікація / Н.П. Волкова. – Київ. Вид. центр «Академія», 2006. – 26–72 с., 101-107 с., 126-141с.

4. Радневич-Винницький. Етикет і культура спілкування / Радневич- Винницький – К. Знання, 2008. – 14–23с., 223-234 с.

5. Технологія спілкування. Психологічний інструментарій – К.: Главник 2005, С. 5–16, 64–108
Published
2015-07-22
Cited
How to Cite
Табачник, І. Г. (2015). ТРЕНІНГ СПІЛКУВАННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (31), 264-270. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3658