ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  • Євгенія Олегівна Пилипенко

Abstract

У статті досліджується готовність студентів до самоосвітньої діяльності  як  елемент  їх професійно-педагогічної  культури. Автором визначаються педагогічні умови формування готовності студентів до самоосвітньої діяльності.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Євгенія Олегівна Пилипенко

аспірант кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна.

 

References

1. Айзенберг А.Я. Научно технический прогресс. – М.: Высшая школа, 1973. – 48 с.
2. Кузьмина М.Г. К вопросу о понятии «самообразование» // В сб. Формирование у учащихся стремления к самообразованию. – Волго-град: ВГПИ, 1976., С. 15-18.
3. Райский Б.Ф., Скаткин М.Н. Руководство самообразованием школьников. М: Просвещение, 1983. – 116 с.
4. Оконь О.В. Введение в общую дидактику /пер. с польского. М.: Высшая школа, 1990. – 382 с.
5. Шуклина Е.А. Технологии самообразования: социологический аспект. – М.: Обществ, науки и современность. № 5. 1999. – С. 140-151.
6. Коджаспирова Г.М. Культура профессионального самообразования педагога. – М.: Наука и жизнь, 2000. – 246 с.
7. Сериков Г.Н. Образование: аспекты системного отражения. Курган: Из-во Зауралье. 1997. – 464 с.
Published
2015-07-14
Cited
How to Cite
Пилипенко, Є. О. (2015). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (27), 138-144. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3569