ОСОБЛИВОСТІ РОДИННОГО ВИХОВАННЯ В КИТАЇ: ТРАДИЦІЇ ТА СУЧАСНІСТЬ

  • Ляо Цайчжи Північно-західний педагогічний університет, м. Ланьчжоу, Китай
Ключові слова: МКитай, родинне виховання, трудове виховання, фізичне виховання, морально-етичне виховання, розумове виховання, естетичне виховання.

Анотація

У статті розглядаються особливості традиційного родинного виховання в Китаї та деякі зміни, які відбулися в китайській сім’ї за останні десятиріччя. Висвітлюється трудове, фізичне, морально-етичне, розумове та естетичне виховання дитини у сім’ї.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Ляо Цайчжи, Північно-західний педагогічний університет, м. Ланьчжоу, Китай

кандидат  педагогічних  наук,  старший  викладач факультету  російської мови Північно-західного педагогічного  университету,м. Ланьчжоу, Китай.

Посилання

1. Баранов И.Г. Верования и обычаи китайцев / И.Г Баранов. – М.: ИД «Муравей-Гайд», 1999. – 304 с.

2. Ван Личжао. Китайская педагогика / Ван Личжао. – Пекин: Изд. Пекин. пед.ун-та, 1985. – 444 с. (на кит. яз.)

3. Васильев Л. История и культура Китая / Л. Васильев. –
М.: Наука, 1974. – 480 с.

4. Васильев Л.С. Культы, религии, традиции в Китае / Л.С. Васильев. – М.: Восточ. лит., 2001. – 488 с.

5. Васильєв Л. Конфуцианская цивилизация / Л. Васильев // Азия и Африка, 1996. – № 12. – C. 26-29.

6. Гуо Чжен, Сун Чи. Известные педагоги КНР / Гуо Чжен, Сун Чи. – Тяньцзин: Педагогика, 1993. – 834 с. (на кит. яз.)

7. Ден Сун. Дух китайского образования / Ден Сун. – Нанчжан: Цэинсин. пед. изд-во, 1998. – 787 с. (на кит. яз.)

8. Китайский педагогический ежегодник. – Пекин: Китай. энциклопед. изд-во, 1984. – 1110 с. (на кит. яз.)

9. Клепиков В. Лу Синь как педагог: К 80-летию со дня рождения / В. Клепиков // Народное образование. – 1961. –№ 4. – С. 97-103.

10. Ли Дынкай, Дан Фоцго. История педагогики в КНР / Ли Дынкай, Дан Фоцго. – Ченду, 1990. – 572 с. (на кит. яз.)

11. Ма Юнь. Китайская семейная педагогика / Ма Юнь. – Чанша, 1997. – 519 с. (на кит. яз.)

12. Малявин В.В. Китайская цивилизация / В.В. Малявин. – М.: Астрель, Дизайн-Информация; Картография, 2000. – 632 с.

13. Малявин В.В. Сумерки Дао: Культура Китая на пороге Нового времени / В.В. Малявин. – М.: Дизайн. Информация. Картография; Астрель; АСТ, 2000. – 439 с.

14. Мый Жули, Ли Шенжун. Китайская народная педагогика / Мый Жули, Ли Шенжун. – Чанша, 1992. – 428 с. (на кит. яз.)

15. Нан Шен. Выдающиеся деятели китайской педагогики / Нан Шен. – Дайиюн, 1990. – 88 с. (на кит. яз.)

16. Пын Фа, Сюн Сианцюнь. Проблемы развития образования в КНР / Пын Фа, Сюн Сианцюнь. – Ухань: Хубэй. народ. изд-во, 1991. – 676 с. (на кит. яз.)

17. Реформа и развитие китайского образования. – Пекин: Народ. педагогика, 1989. – 239 с. (на кит. яз.)

18. Салтыков Г.Ф. Традиция, механизм ее действия и некоторые ее особенности в Китае / Г.Ф. Салтыков // Роль традиций в истории и культуре Китая / под ред. Л.С. Васильева. – М.: Наука, 1972. – 372 с.
Опубліковано
2015-07-08
Як цитувати
Цайчжи, Л. (2015). ОСОБЛИВОСТІ РОДИННОГО ВИХОВАННЯ В КИТАЇ: ТРАДИЦІЇ ТА СУЧАСНІСТЬ. Наукові записки кафедри педагогіки, (29), 84-92. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3450