Формування культури дозвілля студенів вищих навчальних закладів
Abstract
На підставі аналізу науково-педагогічної літератури виявлено, що вільний час не можна уявляти вузько, лише як «дозвілля» чи « відпочинок, він не є нічим не зайнятим часом. Метою і результатом процесу формування культури дозвілля є використання вільного часу. Спрямованого на розвиток особистісних здібностей та нахилів студентів. Діяльність студентського клубу підвищує рівень виховної роботи, що здійснюється у вищому навчальному закладі.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Концепція національного виховання // Освіта. – 1994. – 26 жовтня.
2. Бех І.Д. Духовні цінності в розвитку особистості // Педагогіка і психологія. – 1997, № 1.
3. Зязюн І.А. Культура і культурна політика // Рідна школа. – 1994, № 12.
4. Казачков В.И. Нравственно-педагогические основы воспитания студентов // Формирование духовной культуры студенческой молодежи. –К., 1991.
5. Люшер М. Сигналы личности. Ролевые игры и их мотивы. – Воронеж, 1993.
2. Бех І.Д. Духовні цінності в розвитку особистості // Педагогіка і психологія. – 1997, № 1.
3. Зязюн І.А. Культура і культурна політика // Рідна школа. – 1994, № 12.
4. Казачков В.И. Нравственно-педагогические основы воспитания студентов // Формирование духовной культуры студенческой молодежи. –К., 1991.
5. Люшер М. Сигналы личности. Ролевые игры и их мотивы. – Воронеж, 1993.
Published
2015-07-01
Cited
How to Cite
Чугреєва, Н. О. (2015). Формування культури дозвілля студенів вищих навчальних закладів. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (33), 187-191. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3091
Section
Статті