Формування культури дозвілля студенів вищих навчальних закладів

  • Надія Олександрівна Чугреєва Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна
Ключові слова: дозвілля, вільний час, культура, культура вільного часу, студентський клуб

Анотація

На підставі аналізу науково-педагогічної літератури виявлено, що вільний час не можна уявляти вузько, лише як «дозвілля» чи « відпочинок, він не є нічим не зайнятим часом. Метою  і результатом процесу формування  культури  дозвілля  є  використання  вільного  часу. Спрямованого на розвиток особистісних здібностей та нахилів студентів. Діяльність студентського клубу підвищує рівень виховної роботи, що здійснюється у вищому навчальному закладі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Надія Олександрівна Чугреєва, Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна
Кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Концепція національного виховання // Освіта. – 1994. – 26 жовтня.

2. Бех І.Д. Духовні цінності в розвитку особистості // Педагогіка і психологія. – 1997, № 1.

3. Зязюн І.А. Культура і культурна політика // Рідна школа. – 1994, № 12.

4. Казачков В.И. Нравственно-педагогические основы воспитания студентов // Формирование духовной культуры студенческой молодежи. –К., 1991.

5. Люшер М. Сигналы личности. Ролевые игры и их мотивы. – Воронеж, 1993.
Опубліковано
2015-07-01
Як цитувати
Чугреєва, Н. (2015). Формування культури дозвілля студенів вищих навчальних закладів. Наукові записки кафедри педагогіки, (33), 187-191. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3091