Особливості навчального процесу в сучасній японській початковій школі
Abstract
Стаття присвячена особливостям шкільної освіти в сучасній Японії. Зокрема, розглядається зміст навчальної програми японських початкових шкіл. Особлива увага приділяється розгляду розбіжностей між існуючими системами шкільної освіти в Японії та в західних країнах. Аналізуються основні освітні та виховні цілі японської освіти, що затверджені на державному рівні.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Боярчук Ю.В. Средняя общеобразовательная школа современной Японии: дис. на соискание науч. степени канд. пед.наук: спец.13.00.01 «Теория и история педагогики» / Ю.В. Боярчук. – М., 1994. – С. 9.
2. Гусарова А.В. Особливості та передумови формування в японському суспільстві ставлення до процесу навчання як до особливої моральної догми // Наук. вид.«Наукові записки кафедри педагогіки», Вип. ХХХV, 2014. – с. 50-56.
3. Джуринский А.Н. Воспитание в России и за рубежом [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.prosv.ru/metod/dgur/4.html.
4. Зверева Н.Н., Муравьева О.И. Опыт модернизации японской системы образования: история и современность // Вестн. Том. гос. ун-та . 2008. №310. – [Електронний ресурс] – Режим доступу:
http://cyberleninka.ru/article/n/opyt-modernizatsii-yaponskoy-sistemy-obrazovaniya-istoriya-i-sovremennost.
5. Кочкина А.Н. Нравственное воспитание как школьный предмет (на примере Японии) [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.pglu.ru/lib/publications/University_Reading/2008/VI/uch_2008_VI_00004.pdf.
6. Moxon A. Understanding your Japanese students [Електронний ресурс] // International House Journal of education and development, Issue 27, August, 2009. – Режим доступу: http://ihjournal.com/understanding-your-japanese-students.
7. White M. The Japanese educational challenge / Merry White. – The Free Press, N.Y., 1988. – 210 p.
2. Гусарова А.В. Особливості та передумови формування в японському суспільстві ставлення до процесу навчання як до особливої моральної догми // Наук. вид.«Наукові записки кафедри педагогіки», Вип. ХХХV, 2014. – с. 50-56.
3. Джуринский А.Н. Воспитание в России и за рубежом [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.prosv.ru/metod/dgur/4.html.
4. Зверева Н.Н., Муравьева О.И. Опыт модернизации японской системы образования: история и современность // Вестн. Том. гос. ун-та . 2008. №310. – [Електронний ресурс] – Режим доступу:
http://cyberleninka.ru/article/n/opyt-modernizatsii-yaponskoy-sistemy-obrazovaniya-istoriya-i-sovremennost.
5. Кочкина А.Н. Нравственное воспитание как школьный предмет (на примере Японии) [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.pglu.ru/lib/publications/University_Reading/2008/VI/uch_2008_VI_00004.pdf.
6. Moxon A. Understanding your Japanese students [Електронний ресурс] // International House Journal of education and development, Issue 27, August, 2009. – Режим доступу: http://ihjournal.com/understanding-your-japanese-students.
7. White M. The Japanese educational challenge / Merry White. – The Free Press, N.Y., 1988. – 210 p.
Cited
How to Cite
Гусарова, А. В. (1). Особливості навчального процесу в сучасній японській початковій школі. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (36), 71-76. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1849
Section
Статті