Особливості навчального процесу в сучасній японській початковій школі
Abstract
Стаття присвячена особливостям шкільної освіти в сучасній Японії. Зокрема, розглядається зміст навчальної програми японських початкових шкіл. Особлива увага приділяється розгляду розбіжностей між існуючими системами шкільної освіти в Японії та в західних країнах. Аналізуються основні освітні та виховні цілі японської освіти, що затверджені на державному рівні.
Downloads
References
1. Боярчук Ю.В. Средняя общеобразовательная школа современной Японии: дис. на соискание науч. степени канд. пед.наук: спец.13.00.01 «Теория и история педагогики» / Ю.В. Боярчук. – М., 1994. – С. 9.
2. Гусарова А.В. Особливості та передумови формування в японському суспільстві ставлення до процесу навчання як до особливої моральної догми // Наук. вид.«Наукові записки кафедри педагогіки», Вип. ХХХV, 2014. – с. 50-56.
3. Джуринский А.Н. Воспитание в России и за рубежом [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.prosv.ru/metod/dgur/4.html.
4. Зверева Н.Н., Муравьева О.И. Опыт модернизации японской системы образования: история и современность // Вестн. Том. гос. ун-та . 2008. №310. – [Електронний ресурс] – Режим доступу:
http://cyberleninka.ru/article/n/opyt-modernizatsii-yaponskoy-sistemy-obrazovaniya-istoriya-i-sovremennost.
5. Кочкина А.Н. Нравственное воспитание как школьный предмет (на примере Японии) [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.pglu.ru/lib/publications/University_Reading/2008/VI/uch_2008_VI_00004.pdf.
6. Moxon A. Understanding your Japanese students [Електронний ресурс] // International House Journal of education and development, Issue 27, August, 2009. – Режим доступу: http://ihjournal.com/understanding-your-japanese-students.
7. White M. The Japanese educational challenge / Merry White. – The Free Press, N.Y., 1988. – 210 p.
2. Гусарова А.В. Особливості та передумови формування в японському суспільстві ставлення до процесу навчання як до особливої моральної догми // Наук. вид.«Наукові записки кафедри педагогіки», Вип. ХХХV, 2014. – с. 50-56.
3. Джуринский А.Н. Воспитание в России и за рубежом [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.prosv.ru/metod/dgur/4.html.
4. Зверева Н.Н., Муравьева О.И. Опыт модернизации японской системы образования: история и современность // Вестн. Том. гос. ун-та . 2008. №310. – [Електронний ресурс] – Режим доступу:
http://cyberleninka.ru/article/n/opyt-modernizatsii-yaponskoy-sistemy-obrazovaniya-istoriya-i-sovremennost.
5. Кочкина А.Н. Нравственное воспитание как школьный предмет (на примере Японии) [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.pglu.ru/lib/publications/University_Reading/2008/VI/uch_2008_VI_00004.pdf.
6. Moxon A. Understanding your Japanese students [Електронний ресурс] // International House Journal of education and development, Issue 27, August, 2009. – Режим доступу: http://ihjournal.com/understanding-your-japanese-students.
7. White M. The Japanese educational challenge / Merry White. – The Free Press, N.Y., 1988. – 210 p.
Cited
How to Cite
Гусарова, А. В. (1). Особливості навчального процесу в сучасній японській початковій школі. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (36), 71-76. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1849
Section
Статті