Особливості та передумови формування в японському суспільстві ставлення до процесу навчання як до особливої моральної догми
Abstract
Стаття присвячена особливостям принципів освіти в Японії з огляду на формування в японців моральних та психологічних установок. Розглядаються основні реформи, що зумовили рівноправну освіту для кожного громадянина цієї країни. Аналізуються основні філософські вчення, що передували створенню світогляду японців. Виокремлюються передумови формування в японському суспільстві існуючого ставлення до процесу навчання в цілому.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Буддийская философия в средневековой Японии / Отв.ред. Ю. Б. Козловский . – Москва : Янус-К, 1998 . – 392 с.
2. Данн Ч. Традиционная Япония. Быт, религия, культура / Пер. с англ. О. Д. Сидоровой. – М.: ЗАО Центр-полиграф, 2006. – 222 с.
3. Конфуций. Беседы и суждения / [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://lunyu.ru/.
4. Кузнецов Ю. Д., Навлицкая Г. Б., Сырицын И. М. История Японии: Учеб. для студ. Вузов, обучающихся по спец. «История» – М.: Высш. шк., 1988. – 432 с.
5. Лим С. Ч. История образования в Японии. Конец XIX - первая половина XX века. М.: ИВ РАН. 2000. – 367 с.
6. Прасол А. Ф. Японское образование в эпоху Мэйдзи: (1868—1912). – Владивосток: Дальнаука, 2002. – 357 с.
7. Семигіна Т. В. Порівняльна соціальна політика: Навч. посіб. – К.: МАУП, 2005. – 276 с.
8. White M. The Japanese educational challenge / Merry White. – The Free Press, N.Y., 1988. – 210 p.
2. Данн Ч. Традиционная Япония. Быт, религия, культура / Пер. с англ. О. Д. Сидоровой. – М.: ЗАО Центр-полиграф, 2006. – 222 с.
3. Конфуций. Беседы и суждения / [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://lunyu.ru/.
4. Кузнецов Ю. Д., Навлицкая Г. Б., Сырицын И. М. История Японии: Учеб. для студ. Вузов, обучающихся по спец. «История» – М.: Высш. шк., 1988. – 432 с.
5. Лим С. Ч. История образования в Японии. Конец XIX - первая половина XX века. М.: ИВ РАН. 2000. – 367 с.
6. Прасол А. Ф. Японское образование в эпоху Мэйдзи: (1868—1912). – Владивосток: Дальнаука, 2002. – 357 с.
7. Семигіна Т. В. Порівняльна соціальна політика: Навч. посіб. – К.: МАУП, 2005. – 276 с.
8. White M. The Japanese educational challenge / Merry White. – The Free Press, N.Y., 1988. – 210 p.
Cited
How to Cite
Гусарова, А. В. (1). Особливості та передумови формування в японському суспільстві ставлення до процесу навчання як до особливої моральної догми. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (35), 50-56. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1804
Section
Статті