Онлайн-продажі як ефективний інструмент виведення «товарів розкоші» національних виробників на міжнародні ринки, на прикладі виробів з хутра

Ключові слова: ринок електронної комерції, товари розкоші, хутро та вироби з хутра, «luxury goods»,

Анотація

Метою статті являється з’ясування особливостей та можливостей реалізації B2B та B2C стратегій дистрибуції українськими компаніями «товарів розкоші», на прикладі виробів з хутра за допомогою технологій електронної комерції.

У статті розглядаються особливості онлайн-продажів «товарів розкоші», зокрема проаналізовано сучасний стан та тенденції на світових ринках та в Україні виробів з хутра. Визначено спряжені ризики та засоби їх мінімізації, а саме фальсифікації, автентичності сировини та якості готових виробів. З’ясовано, що в стратегії B2В переважає аукціонна торгівля, яка зменшує ризики в торгівлі сировиною. Разом з тим, зроблено висновок щодо формування нових умов та можливостей для малобюджетних стратегій з виходу малих та середніх компаній з України в рамках концепції В2С на ринки «товарів розкоші». Зокрема, йдеться про виведення виробів з хутра на ринки США та країн ЄС за допомогою маркетплейсу Amazon та відповідних Fulfillment сервісів.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Циганкова Т. М. Міжнародна торгівля / Т. М. Циганкова [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.slv.com.ua/book/68/5029.html;
Плескач В. Л. Електронна комерція / В. Л. Плескач, Т. Г. Затонацька. – К. : Знання, 2007. – 535 с;

Гурьев С. Онлайн торговля в Украине. Новые возможности для традиционных розничных сетей / С. Гурьев, Ф. Филлипс, А. Калиниченко. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://inrisedevelopment.com;

Толковый словарь Ушакова : 2009. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ushakova-slovar.ru/description/roskosh/66822

Luxury Item Definition. Investopedia. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.investopedia.com/terms/l/luxury-item.asp#ixzz4O1i3jBNh

Global Powersof Luxury Goods. [Електронний ресурс]. – Режим доступу :https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/global/Documents/Consumer-Business/gx-cb-global-power-of-luxury-web.pdf

Шакирова Р. К. Концепция налога на роскошь: зарубежный опыт, отечественная практика и альтернативы / Р. К. Шакирова // Вестник Томского государственного университета. – Экономика. 2016. –№1 (33)

Державна фіскальна служба України. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://sfs.gov.ua/ms/f11

Навчальні матеріали онлайн [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://pidruchniki.com/12160411/tovaroznavstvo/zagalni_ponyattya_pro_sutnist_vidi_zasobi_falsifikatsiyi_tovariv;

Косарева А. Н. Проблемы неблагоприятного отбора на рынке онлайн-аукционов // Economics and Management. – Juvenisscientia, 2016. – №2.

Federal Trade Commission. Protecting American’s Consumers. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.ftc.gov/search/site/Internet%2520-%2520swindles

Amazon.com, Inc. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://phx.corporateir.net/phoenix.zhtml?
c=176060&p=irolnewsArticle&ID=2189739

«ХутроСвіт»[Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.hutrosvit.com/ru/norkovye-shuby-foto-ceny.html;

Офіційний сайт Північноамериканського Хутрового Аукціону (NAFA). [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.nafa.ca/ru/auctions-2/buying-at-nafa

Международный стандарт. ISO 9001:2000 : Системы менеджмента качества ; пер .с англ. Д. Ярцев, 2003.
Опубліковано
2017-12-19
Цитовано
Як цитувати
Berenda, S., & Hryhorova, H. (2017). Онлайн-продажі як ефективний інструмент виведення «товарів розкоші» національних виробників на міжнародні ринки, на прикладі виробів з хутра. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (6), 8-14. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/irtb/article/view/9270