Регулювання міжнародного туристичного ринку за допомогою інформаційних технологій
Ключові слова:
інформаційні технології, інтернет-технології, міжнародний туристичний ринок, інтернет-бронювання, туристи, електронна комерція, туристичні послуги, web-сайт, інтернет-ресурси, туристична фірма, економічна ефективність, маркетинг,
Анотація
У статті розглянуто поняття «Інформаційні технології», зв'язок між інформаційними технологіями і міжнародним туристичним ринком на прикладі туристичного підприємства. Досліджений вплив інформаційних технологій на розвиток міжнародного туристичного ринку, який стимулюється Інтернет-технологіями. Досліджено суть поняття «інформатизація». Проаналізований вплив інформатизації не лише на розвиток туристичної діяльності, але і на світове господарство в цілому. Зроблений висновок про необхідність застосування інформаційних технологій як інструмент урегулювання міжнародного туристичного ринку.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
Вишневська О. О. Туристичне країнознавство : підручник / О. О. Вишневська, А. Ю. Парфіненко, В. І. Сідоров. – Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2011. – 594 с.
Изотова М. А. Инновации в социокультурном бизнесе и туризме / М. А. Изотова, Ю. А. Матюхина. – М. : Научная книга, 2006.– 136 с.
Новиков В. С. Инновации в туризме: учебное пособие / В. С. Новиков – М. : ИЦ"Академия",2007.– 208 с.
Харрис Годфри. Стимулирование международного туризма в ХХІ веке: пер. с англ. / Харрис Годфри, Кац Кеннет. – М.: Финансы и статистика, 2000. – 240 с.
Чудновский А. Д. Информационные технологии управления в туризме / А. Д. Чудновский, М. А. Жукова. – М. : КноРус, 2006. – 104 с.
Изотова М. А. Инновации в социокультурном бизнесе и туризме / М. А. Изотова, Ю. А. Матюхина. – М. : Научная книга, 2006.– 136 с.
Новиков В. С. Инновации в туризме: учебное пособие / В. С. Новиков – М. : ИЦ"Академия",2007.– 208 с.
Харрис Годфри. Стимулирование международного туризма в ХХІ веке: пер. с англ. / Харрис Годфри, Кац Кеннет. – М.: Финансы и статистика, 2000. – 240 с.
Чудновский А. Д. Информационные технологии управления в туризме / А. Д. Чудновский, М. А. Жукова. – М. : КноРус, 2006. – 104 с.
Цитовано
Як цитувати
Perepelytsia, A. (1). Регулювання міжнародного туристичного ринку за допомогою інформаційних технологій. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (5), 151-153. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/irtb/article/view/6636
Розділ
Дослідження туризму та готельного господарства
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).