Концепція соціально-етичного маркетингу: недоліки впровадження та перспективи розвитку в туризмі
Ключові слова:
соціально-етичний маркетинг, концепції туристського маркетингу, екологічний готель,
Анотація
У статті проводиться аналіз підходів до застосування концепції соціально-етичного маркетингу в туризмі. Визначаються труднощі ведення бізнесу на засадах цієї концепції і наявні переваги підчас її використання.
Наводяться приклади діяльності туристських підприємств, які впроваджують програми соціально-етичного маркетингу з описом складнощів та досягнутих результатів.
Запропоновано напрями досліджень щодо шляхів використання та оцінки доцільності застосування концепції соціально-етичного маркетингу в туристській та готельній сфері.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
Армстронг Г., Введение в маркетинг : / Г. Армстронг, Ф. Котлер. Пер. с англ. – 8-е издание М.: ООО «И.Д. Вильямс», 2007. – 832 с.
Беляевский И. К. Социально-этические проблемы маркетинга / И. К. Беляевский // Этап : экономическая теория, анализ, практика. – № 2, 2011. – 147 с.
Благов Ю. Е. Корпоративная социальная ответственность : эволюция концепции / Ю. Е. Благов. – СПб. : Изд-во «Высшая школа менеджмента», 2011 – 272 с.
Багиев Г. Л. Маркетинг / Г. Л. Багиев, В. М. Тарасевич. – СПб. : Питер, 2010. – 576 с.
Кондратенко Н. М. Маркетинг: учебник / под общ. ред. проф. Н. М. Кондратенко. – М. : Издательство Юрайт; ИД Юрайт, 2011. – 540 с.
Осадчая С. М. Сущностная характеристика социально-этического маркетинга как маркетинговой концепции управления хозяйствующим субъектом : принципы, функции, методы / С. М. Осадчая // Фундаментальные исследования. – 2013. – № 11–8. – С. 1661-1665.
Офіційний веб-портал федерації професійних спілок України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.fpsu.org.ua/component/blog_calendar/2015/03/06.
Эко-горный отель «Ковчег» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.megura.net/ua.
«Дом» документальный фильм 2009 года, фотографа Яна Артюса-Бертрана и режиссёра Люка Бессона. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://mechtayte.ru/dom-film-zapreshhennyj-k-pokazu-v-36-stranah-mira.
Беляевский И. К. Социально-этические проблемы маркетинга / И. К. Беляевский // Этап : экономическая теория, анализ, практика. – № 2, 2011. – 147 с.
Благов Ю. Е. Корпоративная социальная ответственность : эволюция концепции / Ю. Е. Благов. – СПб. : Изд-во «Высшая школа менеджмента», 2011 – 272 с.
Багиев Г. Л. Маркетинг / Г. Л. Багиев, В. М. Тарасевич. – СПб. : Питер, 2010. – 576 с.
Кондратенко Н. М. Маркетинг: учебник / под общ. ред. проф. Н. М. Кондратенко. – М. : Издательство Юрайт; ИД Юрайт, 2011. – 540 с.
Осадчая С. М. Сущностная характеристика социально-этического маркетинга как маркетинговой концепции управления хозяйствующим субъектом : принципы, функции, методы / С. М. Осадчая // Фундаментальные исследования. – 2013. – № 11–8. – С. 1661-1665.
Офіційний веб-портал федерації професійних спілок України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.fpsu.org.ua/component/blog_calendar/2015/03/06.
Эко-горный отель «Ковчег» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.megura.net/ua.
«Дом» документальный фильм 2009 года, фотографа Яна Артюса-Бертрана и режиссёра Люка Бессона. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://mechtayte.ru/dom-film-zapreshhennyj-k-pokazu-v-36-stranah-mira.
Цитовано
Як цитувати
Afenchenko, G., & Shymlanskaya, N. (1). Концепція соціально-етичного маркетингу: недоліки впровадження та перспективи розвитку в туризмі. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (5), 134-137. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/irtb/article/view/6632
Розділ
Дослідження туризму та готельного господарства
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).