Багатомірна оцінка впливу чинників конкурентоспроможності туризму (на прикладі країн Європейського регіону)

  • Олена Ханова
Ключові слова: конкурентоспроможність туризму, кластерний аналіз, факторний аналіз, ступінь впливу,

Анотація

Стаття розглядає методи дослідження конкурентоспроможності туризму на прикладі країн Європи. Основну увагу приділено результатам кластерного та факторного аналізу чинників, які впливають на розвиток туризму в регіоні.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Travel & Tourism Competitiveness Report 2013: [Електронний ресурс] // World Economic Forum. – Режим доступу: http://reports.weforum.org/travel-and-tourism-competitiveness-report-2013/
Цитовано
Як цитувати
Ханова, О. (1). Багатомірна оцінка впливу чинників конкурентоспроможності туризму (на прикладі країн Європейського регіону). Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (1086), 192-195. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/irtb/article/view/4756