Механізм економічного управління туристичним бізнесом

  • Вадим Сідоров
  • Катерина Клімова
Ключові слова: менеджмент, туристичний бізнес, економічна стратегія, туристична агенція,

Анотація

В статті показано місце економічної стратегії в управлінні туристичним підприємством та проаналізовано механізми економічного управління туристичним бізнесом.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1.Левковська Л., Чабан Р., Мунін Г. Состояние и перспективы развития туризма и гостиничного бизнеса в Украине // Экономика Украины. - 2003. - № 6. - с. 34-36.

2.Сідун В. А. Економіка підприємств. –К.:Центр навчальної літератури ,2006.-340с.

3.Теория фирмы / Под ред. В. М. Гальперина. – СПб.: Экономическая школа, 1995. – 534 с.

Ткаченко Л. В. Маркетинг послуг: Підручник. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 192 с.

Туризм и гостиничное хозяйство: Учебное пособие для вузов: / Л.П. Шматько, Л.В. Жолобова, Г.И. Ляшко и П.П. Маркин. - М.; Ростов-на-Дону: МарТ, 2004 . - 352с.

6.Экономика: Учебник. – 3-е изд., перераб. и доп. / Под ред. д-ра экон. наук проф. А. С. Булатова. – М.: Юристъ, 2000. – 896 с.
Цитовано
Як цитувати
Сідоров, В., & Клімова, К. (1). Механізм економічного управління туристичним бізнесом. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (1086), 184-186. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/irtb/article/view/4754