Механізм економічного управління туристичним бізнесом
Ключові слова:
менеджмент, туристичний бізнес, економічна стратегія, туристична агенція,
Анотація
В статті показано місце економічної стратегії в управлінні туристичним підприємством та проаналізовано механізми економічного управління туристичним бізнесом.Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1.Левковська Л., Чабан Р., Мунін Г. Состояние и перспективы развития туризма и гостиничного бизнеса в Украине // Экономика Украины. - 2003. - № 6. - с. 34-36.
2.Сідун В. А. Економіка підприємств. –К.:Центр навчальної літератури ,2006.-340с.
3.Теория фирмы / Под ред. В. М. Гальперина. – СПб.: Экономическая школа, 1995. – 534 с.
Ткаченко Л. В. Маркетинг послуг: Підручник. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 192 с.
Туризм и гостиничное хозяйство: Учебное пособие для вузов: / Л.П. Шматько, Л.В. Жолобова, Г.И. Ляшко и П.П. Маркин. - М.; Ростов-на-Дону: МарТ, 2004 . - 352с.
6.Экономика: Учебник. – 3-е изд., перераб. и доп. / Под ред. д-ра экон. наук проф. А. С. Булатова. – М.: Юристъ, 2000. – 896 с.
2.Сідун В. А. Економіка підприємств. –К.:Центр навчальної літератури ,2006.-340с.
3.Теория фирмы / Под ред. В. М. Гальперина. – СПб.: Экономическая школа, 1995. – 534 с.
Ткаченко Л. В. Маркетинг послуг: Підручник. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 192 с.
Туризм и гостиничное хозяйство: Учебное пособие для вузов: / Л.П. Шматько, Л.В. Жолобова, Г.И. Ляшко и П.П. Маркин. - М.; Ростов-на-Дону: МарТ, 2004 . - 352с.
6.Экономика: Учебник. – 3-е изд., перераб. и доп. / Под ред. д-ра экон. наук проф. А. С. Булатова. – М.: Юристъ, 2000. – 896 с.
Цитовано
Як цитувати
Сідоров, В., & Клімова, К. (1). Механізм економічного управління туристичним бізнесом. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (1086), 184-186. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/irtb/article/view/4754
Розділ
Країнознавство. Туризм
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).