Продвижение территории посредством взаимодействия событийного маркетинга и событийного туризма
Анотація
Продвижение территории посредством взаимодействия событийного маркетинга и событийного туризма. Статья посвящена изучению событийного маркетинга как весьма значимого инструмента продвижения территории. Отмечается необходимость активного взаимодействия событийного маркетинга и событийного туризма с целью успешного развития территории.Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
Библиотека маркетолога [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://www.marketing.spb.ru/lib-mm/btl/special_events.htm
Второй Российский Бизнес-форум «Событийный туризм и маркетинг территорий» [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://partyinfo.ru/ru/news
Назимко А.Е. Событийный маркетинг: руководство для заказчиков и исполнителей. Москва: Вершина, 2007.- 224 с.
Официальный сайт органов местного самоуправления города Белгорода [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://www.beladm.ru/news
Панкрухин, А.П. Маркетинг территорий российских регионов: лица, образы и позиции [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://www.marketologi.ru/publikatsii/stati/ marketing-territorijj-rossijjskikh-regionov-litsa-obrazy-i-pozitsii/
Первый Российский Бизнес-форум «Событийный туризм и маркетинг территорий» [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://brand52.livejournal.com/2433.html
Тебаев Д., Токмагамбетов Р. Событийный маркетинг Казахстана (2012) [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://www.pandia.ru/text/77/150/9091.php
Второй Российский Бизнес-форум «Событийный туризм и маркетинг территорий» [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://partyinfo.ru/ru/news
Назимко А.Е. Событийный маркетинг: руководство для заказчиков и исполнителей. Москва: Вершина, 2007.- 224 с.
Официальный сайт органов местного самоуправления города Белгорода [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://www.beladm.ru/news
Панкрухин, А.П. Маркетинг территорий российских регионов: лица, образы и позиции [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://www.marketologi.ru/publikatsii/stati/ marketing-territorijj-rossijjskikh-regionov-litsa-obrazy-i-pozitsii/
Первый Российский Бизнес-форум «Событийный туризм и маркетинг территорий» [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://brand52.livejournal.com/2433.html
Тебаев Д., Токмагамбетов Р. Событийный маркетинг Казахстана (2012) [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://www.pandia.ru/text/77/150/9091.php
Цитовано
Як цитувати
Климова, Т., Вишневская, Е., & Аноприева, Е. (1). Продвижение территории посредством взаимодействия событийного маркетинга и событийного туризма. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (1086), 149-152. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/irtb/article/view/4748
Розділ
Країнознавство. Туризм
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).