The sensory marketing in the travel business is - the latest technology in the tourist product promotion
Анотація
The article is devoted to the problems of the sensory marketing and its possible use in the travel business. The basic elements of the sensory marketing are analyzed and their roles in the tourist product promotion on the market are defined.Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
Линдстром Мартин Buyology: увлекательное путешествие в мозг современного потребителя.- – М.: Альпина Бизнес Бук , 2012. –208 с.
Нейромаркетинг - массовое управление потребительским сознанием. [Електрон. ресурс]. Спосіб доступу: - http://www.bseminar.ru/article/show/396.htm.
Новое направление в маркетинге. [Електрон. ресурс]. Спосіб доступу: – http://www.garagebiz.ru/view/novoe_napravlenie_v_marketinge._holisticheskij_marketing/marketing2.
Современная концепция социального маркетинга. [Електрон. ресурс]. Спосіб доступу: – http://www.cfin.ru/press/marketing/2001-6/01.shtml.
А. В. Ульяновский : Маркетинговые коммуникации. 28 инструментов миллениума. – М.: Эксмо, 2008. –432с.
Нейромаркетинг - массовое управление потребительским сознанием. [Електрон. ресурс]. Спосіб доступу: - http://www.bseminar.ru/article/show/396.htm.
Новое направление в маркетинге. [Електрон. ресурс]. Спосіб доступу: – http://www.garagebiz.ru/view/novoe_napravlenie_v_marketinge._holisticheskij_marketing/marketing2.
Современная концепция социального маркетинга. [Електрон. ресурс]. Спосіб доступу: – http://www.cfin.ru/press/marketing/2001-6/01.shtml.
А. В. Ульяновский : Маркетинговые коммуникации. 28 инструментов миллениума. – М.: Эксмо, 2008. –432с.
Цитовано
Як цитувати
Evtushenko, O. (1). The sensory marketing in the travel business is - the latest technology in the tourist product promotion. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (1086), 145-148. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/irtb/article/view/4747
Розділ
Країнознавство. Туризм
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).