The sensory marketing in the travel business is - the latest technology in the tourist product promotion

  • Olena Evtushenko

Анотація

The article is devoted to the problems of the sensory marketing and its possible use in the travel business. The basic elements of the sensory marketing are analyzed and their roles in the tourist product promotion on the market are defined.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Линдстром Мартин Buyology: увлекательное путешествие в мозг современного потребителя.- – М.: Альпина Бизнес Бук , 2012. –208 с.

Нейромаркетинг - массовое управление потребительским сознанием. [Електрон. ресурс]. Спосіб доступу: - http://www.bseminar.ru/article/show/396.htm.

Новое направление в маркетинге. [Електрон. ресурс]. Спосіб доступу: – http://www.garagebiz.ru/view/novoe_napravlenie_v_marketinge._holisticheskij_marketing/marketing2.

Современная концепция социального маркетинга. [Електрон. ресурс]. Спосіб доступу: – http://www.cfin.ru/press/marketing/2001-6/01.shtml.

А. В. Ульяновский : Маркетинговые коммуникации. 28 инструментов миллениума. – М.: Эксмо, 2008. –432с.
Цитовано
Як цитувати
Evtushenko, O. (1). The sensory marketing in the travel business is - the latest technology in the tourist product promotion. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (1086), 145-148. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/irtb/article/view/4747