Методологічні засади статистичного вивчення ринку туристського продукту
Ключові слова:
Величина, значення конкретної величини, Абсолютні, відносні величини, Степеневі середні і структурні величини, Система статистичних показників,
Анотація
У статті розкриті основоположні принципи та сутність статистики ринку туристського продукту. Детально розглянуті задачі та система основних показників як методологія статистичної оцінки і аналізу туристської діяльності, а також її конкурентоспроможності на різних рівнях. Усі представлені показники є фундаментом інформаційної бази, необхідної щодо прийняття управлінських рішень.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
Вишневська О. О. Туристичне країнознавство: підручник / О. О. Вишневська, А. Ю. Парфіненко, В. І. Сідоров. – Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2011. – 594 с.
Карманова Т. Е. Статистика туризма – Tourism statistics : учебник / Т. Е. Карманова и др. – М. : КНОРУС, 2010. – 240 с.
Ковалевський Г.В. Статистика : учебник / Г. В. Ковалевский; Харьков. нац. акад. гор. хоз–ва. – Х. : ХНАГХ, 2012. – 445 с.
Statistics: text–book / G. V. Kovalevskiy; Kharkov National Academy of Municipal Economy. – Kharkov : KHNAME, 2012. – 445 pp.
Кущенко О. І. Статистика туризму : навчально–методичний посібник для студентів напрямів підготовки 6.030506 «Прикладна статистика» та 6.140103 «Туризм» / О. І. Кущенко. – Харків : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2014. – 74 с.
Everitt B. S. The Cambridge Dictionary of Statistics / B. S. Everitt 3-rd ed. / Эверитт Б. С. Большой словарь по статистике / Науч. ред. перевода И. И. Елисеева. – 3–е изд. – М. : Проспект, 2012. – 736 с.
UNWTO World Tourizm Barometer [Электронный ресурс] / веб–сайт статистики ВТО. – Режим доступа : http://www.unwto.org/facts/eng/barometer.htm
Карманова Т. Е. Статистика туризма – Tourism statistics : учебник / Т. Е. Карманова и др. – М. : КНОРУС, 2010. – 240 с.
Ковалевський Г.В. Статистика : учебник / Г. В. Ковалевский; Харьков. нац. акад. гор. хоз–ва. – Х. : ХНАГХ, 2012. – 445 с.
Statistics: text–book / G. V. Kovalevskiy; Kharkov National Academy of Municipal Economy. – Kharkov : KHNAME, 2012. – 445 pp.
Кущенко О. І. Статистика туризму : навчально–методичний посібник для студентів напрямів підготовки 6.030506 «Прикладна статистика» та 6.140103 «Туризм» / О. І. Кущенко. – Харків : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2014. – 74 с.
Everitt B. S. The Cambridge Dictionary of Statistics / B. S. Everitt 3-rd ed. / Эверитт Б. С. Большой словарь по статистике / Науч. ред. перевода И. И. Елисеева. – 3–е изд. – М. : Проспект, 2012. – 736 с.
UNWTO World Tourizm Barometer [Электронный ресурс] / веб–сайт статистики ВТО. – Режим доступа : http://www.unwto.org/facts/eng/barometer.htm
Цитовано
Як цитувати
Kushchenko, O. (1). Методологічні засади статистичного вивчення ринку туристського продукту. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (4 (1144, 2), 171-174. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/irtb/article/view/4545
Розділ
Країнознавство. Туризм
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).