Особливості формування ринку медичних послуг в Україні на сучасному етапі
Ключові слова:
ринок медичних послуг, соціальний маркетинг,
Анотація
Автором проведено аналіз існуючих проблем соціального маркетингу на ринку медичних послуг з урахуванням загального ринкового підходу. Порушено питання моніторингу ефективності та продуктивності медичних послуг, співпраці державного та приватного сектору медицини та контролю якості надання медичних послуг. Окрему увагу приділено визначенню таких понять, як розмір ринку медичних послуг, їх доступність та ринкова ціна, сталий розвитку ринку медичних послуг.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
Москаленко В. Ф. Економіка охорони здоров’я : підручник / В. Ф. Москаленко, О. П. Гульчій, В .В. Таран та ін. – Вінниця: Нова Книга, 2010. – 288 с.
Пушмак Г. Маркетингові шляхи реформування медицини в Україні / Г. Пушмак // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 3. – С. 28–32.
Семенов В. Ю. Экономика здравоохранения / В. Ю. Семенов. – М. : ООО «Медицинское информационное агенство», 2006. – 472 с.
Пушмак Г. Маркетингові шляхи реформування медицини в Україні / Г. Пушмак // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 3. – С. 28–32.
Семенов В. Ю. Экономика здравоохранения / В. Ю. Семенов. – М. : ООО «Медицинское информационное агенство», 2006. – 472 с.
Цитовано
Як цитувати
Гапонова, Е. (1). Особливості формування ринку медичних послуг в Україні на сучасному етапі. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (4 (1144, 2), 94-96. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/irtb/article/view/4511
Розділ
Економіка
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).