Особливості використання PR та реклами в міжнародному бізнесі

  • Дерід Ірина Олександрівна Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна http://orcid.org/0000-0002-1593-3132
  • Божко Каріна Максимівна Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0009-0008-2701-859X
  • Зорянська Інна Миколаївна Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Ключові слова: зв’язки з громадськістю (PR), реклама, культура, ризик покупки, висококонтекстуальні та низькоконтекстуальні культури, критерії Г. Хофстеде

Анотація

В міжнародному бізнесі планування міжнародного PR- та рекламних кампаній ускладнюється наявністю в різних країнах таких змінних як: політико-економічна система країни, рівень розвитку країни, тип медіа системи, унікальна культура. Предметом дослідження в статті є необхідні адаптації міжнародних зв’язків з громадськістю та реклами залежно від країн реалізації бізнесу. Мета нашого дослідження полягає у виявленні того, як інформацію про специфіку країни, де ведеться міжнародний бізнес, можна використати для розробки дієвих рекламних та PR-стратегій. Завдання: визначення спільного та відмінного у місцевих та міжнародних зв’язках із громадськістю; дослідити доцільність використання цифрових чи не цифрових інструментів реклами та PR у певних країнах; розглянути причини репутаційних ризиків міжнародних корпорацій; дослідити вплив реклами на споживача через раціональні та емоційні методи впливу, а також інформаційну та трансформаційну мотивацію, в залежності від виду продукту та рівня ризику покупки; поєднати впливи реклами із характеристиками культури. Використовуються загальнонаукові методи: статистичний метод для вивчення тенденцій в користуванні інтернетом та соціальними мережами, а також для дослідження співвідношень різних видів реклами в витратах на рекламу різних країн світу; метод кейс-стаді для дослідження рекламних та PR-кампаній; методи аналізу, синтезу та сходження від абстрактного до конкретного для зв’язування впливів реклами та культурних характеристик. Отримано такі результати: визначено дещо спільне та відмінне в місцевому та міжнародному PR; виявлено, що обрання цифрових інструментів PR та реклами має базуватися на розвитку користування інтернетом та соціальними мережами в конкретній країні; визначено, що демонстрація поваги до культури та сталості є критично важливим в сучасних PR та рекламних кампаніях; виявлено, що характеристики товару та пов’язаний із цим ризик покупки визначає методи впливу реклами, але культурні характеристики цільової аудиторії визначають конкретні прийоми реклами. Висновки: тільки детальне вивчення країни, для якої призначені рекламні та PR-стратегії дає змогу досягти бажаного ефекту. При цьому, дослідження рекламних роликів міжнародних корпорацій для різних країн на основі накладання застосованих методів впливу на культурні характеристики цих країн підтверджує, що компанії дійсно користуються цими підходами на практиці.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2024-06-30
Цитовано
Як цитувати
Дерід Ірина Олександрівна, Божко Каріна Максимівна, & Зорянська Інна Миколаївна. (2024). Особливості використання PR та реклами в міжнародному бізнесі. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (19), 6-15. https://doi.org/10.26565/2310-9513-2024-19-01