Особливості використання PR та реклами в міжнародному бізнесі
Анотація
В міжнародному бізнесі планування міжнародного PR- та рекламних кампаній ускладнюється наявністю в різних країнах таких змінних як: політико-економічна система країни, рівень розвитку країни, тип медіа системи, унікальна культура. Предметом дослідження в статті є необхідні адаптації міжнародних зв’язків з громадськістю та реклами залежно від країн реалізації бізнесу. Мета нашого дослідження полягає у виявленні того, як інформацію про специфіку країни, де ведеться міжнародний бізнес, можна використати для розробки дієвих рекламних та PR-стратегій. Завдання: визначення спільного та відмінного у місцевих та міжнародних зв’язках із громадськістю; дослідити доцільність використання цифрових чи не цифрових інструментів реклами та PR у певних країнах; розглянути причини репутаційних ризиків міжнародних корпорацій; дослідити вплив реклами на споживача через раціональні та емоційні методи впливу, а також інформаційну та трансформаційну мотивацію, в залежності від виду продукту та рівня ризику покупки; поєднати впливи реклами із характеристиками культури. Використовуються загальнонаукові методи: статистичний метод для вивчення тенденцій в користуванні інтернетом та соціальними мережами, а також для дослідження співвідношень різних видів реклами в витратах на рекламу різних країн світу; метод кейс-стаді для дослідження рекламних та PR-кампаній; методи аналізу, синтезу та сходження від абстрактного до конкретного для зв’язування впливів реклами та культурних характеристик. Отримано такі результати: визначено дещо спільне та відмінне в місцевому та міжнародному PR; виявлено, що обрання цифрових інструментів PR та реклами має базуватися на розвитку користування інтернетом та соціальними мережами в конкретній країні; визначено, що демонстрація поваги до культури та сталості є критично важливим в сучасних PR та рекламних кампаніях; виявлено, що характеристики товару та пов’язаний із цим ризик покупки визначає методи впливу реклами, але культурні характеристики цільової аудиторії визначають конкретні прийоми реклами. Висновки: тільки детальне вивчення країни, для якої призначені рекламні та PR-стратегії дає змогу досягти бажаного ефекту. При цьому, дослідження рекламних роликів міжнародних корпорацій для різних країн на основі накладання застосованих методів впливу на культурні характеристики цих країн підтверджує, що компанії дійсно користуються цими підходами на практиці.
Завантаження
Посилання
/Посилання
Public relations tools and methods. URL : https://egyankosh.ac.in/bitstream/123456789/7741/1/Unit-1.pdf (Last accessed: 12.03.2024).
Digital Around the World. Datareportal: Website. URL: https://datareportal.com/global-digital-overview (Last accessed: 04.06.2024)
Asemah E. S., Akase M.T, Nkwam-Uwaoma A. O. Business of International Public Relations and Advertising. 2023. Second Edition. Jos University Press Jos, Plateau State URL: https://www.researchgate.net/publication/366865208_Business_of_International_Public_Relations_and_Advertising (Last accessed: 04.06.2024)
IPRA Codes. IPRA : website. URL : https://www.ipra.org/member-services/code-of-conduct/ (last accessed: 09.03.2024).
Wang A.B. Niveaʼs «White Is Purity» ad campaign didnʼt end well. The Washinghton Post : website. URL : https://www.washingtonpost.com/news/business/wp/2017/04/05/niveas-white-is-purity-ad-campaign-didnt-end-well/ (last accessed: 22.03.2024).
Hindus demand removal of ʼoffensive adʼ by Burger King. The Indian EXPRESS : website. URL : https://indianexpress.com/article/news-archive/print/hindus-demand-removal-of-offensive-ad-by-burger-king/ ( last accessed: 22.03.2024).
Karman A., Maryniak A. Sustainable Supply Chain – a review of research fields and a proposition of future exploration. International Journal of Sustainable Economy. 2019. 9(2). P.159-179 URL: https://www.researchgate.net/publication/338038040_Sustainable_Supply_Chain_-_a_review_of_research_fields_and_a_proposition_of_future_exploration#fullTextFileContent ( last accessed: 02.06.2024).
PR Nightmares Revealed: 13 Unimaginable Crisis Moments. PR Lab: website. URL: https://prlab.co/blog/13-pr-nightmares-revealed/ ( last accessed 03.06.2024).
Ijeh P.N. Factors that Encourage International Advertising: An Overview. Stirling-Horden Encyclopaedia of Mass Communication (Social and Entrepreneurial Imperatives). Vol 3. Chapter: 11. Stirling-Horden URL: https://www.researchgate.net/publication/373546869_Factors_that_Encourage_International_Advertising_An_Overview (last accessed: 24.03.2024).
Advertising relations. Ukraine: Investment Guide. URL: https://dlf.ua/wp-content/uploads/2017/06/Advertising-in-Ukraine.pdf (last accessed 23.03.2024).
World advertising industry spend & revenue statistics. Voicebooking: website. URL: https://www.voicebooking.com/en/world-advertising-industry-spend-revenue-statistics (last accessed: 28.03.2024).
Griffin R. W., Pustay M. W. International Business. A Managerial Perspective. Pearson Education, 2014. 608 p.
Country Comparison tool. The culture factor group: website: URL: https://www.hofstede-insights.com/country-comparison-tool (last accessed: 05.06.2024)
Sánchez S. The Effect of Rational and Emotional Advertising Appeals on Students’ Place Attachment and Intentions to Study Abroad. URL: https://www.modul.ac.at/uploads/files/Theses/Master/Grad_2022/MSC_2022/61904011_SANCHEZ_Sofia_MSc_Thesis.pdf (last accessed: 24.03.2024).
Weiner S. How Can Consumers Reduce Their Risk of Buying an Unknown Product: Tips & Strategies. LinkedIn: website. URL: https://www.linkedin.com/pulse/how-can-consumers-reduce-risk-buying-unknown-product-simon-d1iae/ (Last accessed: 24.05.2024).
Tavares W., Rani U. The Coca-Cola Company advertising history illustrated through phonecards. International Journal Arts Humanit. 2023. 4(1). P. 137-146. DOI: 10.25082/IJAH.2023.01.002
Follow the bottle Coca-Cola. Youtube: website. URL: https://www.youtube.com/watch?v=MFPKos3BLD4( last accessed: 07.06.2024).
The Coca-Cola Company - New Guy Film. Youtube: website. URL: https://www.youtube.com/watch?v=ZOsK4NCmElw ( last accessed: 07.06.2024).
Shreya Ghoshal trusts only Pampers All-Round Protection. Youtube: website. URL: https://www.youtube.com/watch?v=BKy2fSDm870 (last accessed: 07.06.2024).
Pampers UK Baby Dry Night Poonami Youtube: website. URL: https://www.youtube.com/watch?v=4Yd6a37tjps ( last accessed: 07.06.2024).
Public relations tools and methods. Available at: https://egyankosh.ac.in/bitstream/123456789/7741/1/Unit-1.pdf (accessed: 12.03.2024).
Digital Around the World (2024). Available at: https://datareportal.com/global-digital-overview (accessed 04.06.2024)
Asemah E. S., Akase M.T, Nkwam-Uwaoma A. O. (2023) Business of International Public Relations and Advertising. Second Edition. Jos University Press Jos, Plateau State. Available at: https://www.researchgate.net/publication/366865208_Business_of_International_Public_Relations_and_Advertising (accessed 04.06.2024)
IPRA (2022) IPRA Codes. Available at: https://www.ipra.org/member-services/code-of-conduct/ (accessed 09.03.2024).
Wang A.B. (2017). Niveaʼs «White Is Purity» ad campaign didnʼt end well. The Washinghton Post. Available at: https://www.washingtonpost.com/news/business/wp/2017/04/05/niveas-white-is-purity-ad-campaign-didnt-end-well/ ( accessed 22.03.2024).
The Indian EXPRESS (2009). Hindus demand removal of ʼoffensive adʼ by Burger King. Available at: https://indianexpress.com/article/news-archive/print/hindus-demand-removal-of-offensive-ad-by-burger-king/ (accessed 22.03.2024).
Karman A., Maryniak A. (2019) Sustainable Supply Chain – a review of research fields and a proposition of future exploration. International Journal of Sustainable Economy. 9(2). P.159-179. Available at: https://www.researchgate.net/publication/338038040_Sustainable_Supply_Chain_-_a_review_of_research_fields_and_a_proposition_of_future_exploration#fullTextFileContent (accessed 02.06.2024).
PR Nightmares Revealed: 13 Unimaginable Crisis Moments (2023). PR Lab. Available at: https://prlab.co/blog/13-pr-nightmares-revealed/ (accessed 22.03.2024).
Ijeh P.N. (2023). Factors that Encourage International Advertising: An Overview. Stirling-Horden Encyclopaedia of Mass Communication (Social and Entrepreneurial Imperatives). Vol 3. Chapter 11. Stirling-Horden. Available at: https://www.researchgate.net/publication/373546869_Factors_that_Encourage_International_Advertising_An_Overview (accessed 24.03.2024).
Advertising relations (2017). Ukraine: Investment Guide. Available at: https://dlf.ua/wp-content/uploads/2017/06/Advertising-in-Ukraine.pdf (accessed 23.03.2024).
World advertising industry spend & revenue statistics (2023). Voicebooking. Available at: https://www.voicebooking.com/en/world-advertising-industry-spend-revenue-statistics (accessed 28.03.2024).
Griffin R. W., Pustay M. W.(2014) International Business. A Managerial Perspective. Pearson Education. 608 p.
The culture factor group (2023). Country Comparison tool. Available at: https://www.hofstede-insights.com/country-comparison-tool (accessed 05.06.2024)
Sánchez S. (2022). The Effect of Rational and Emotional Advertising Appeals on Students’ Place Attachment and Intentions to Study Abroad. Available at: https://www.modul.ac.at/uploads/files/Theses/Master/Grad_2022/MSC_2022/61904011_SANCHEZ_Sofia_MSc_Thesis.pdf (accessed 24.03.2024).
Weiner S. (2024). How Can Consumers Reduce Their Risk of Buying an Unknown Product: Tips & Strategies. LinkedIn. Available at: https://www.linkedin.com/pulse/how-can-consumers-reduce-risk-buying-unknown-product-simon-d1iae/ (accessed 24.05.2024).
Tavares W., Rani U. (2023). The Coca-Cola Company advertising history illustrated through phonecards. International Journal Arts Humanit. 4(1). P. 137-146. DOI: 10.25082/IJAH.2023.01.002
Follow the bottle Coca-Cola (2023). Youtube. Available at: https://www.youtube.com/watch?v=MFPKos3BLD4 (accessed 07.06.2024).
The Coca-Cola Company - New Guy Film (2024). Youtube. Available at: https://www.youtube.com/watch?v=ZOsK4NCmElw (accessed 07.06.2024).
Shreya Ghoshal trusts only Pampers All-Round Protection (2022). Youtube. Available at: https://www.youtube.com/watch?v=BKy2fSDm870 ( accessed 07.06.2024).
Pampers UK Baby Dry Night Poonami (2023). Youtube. Available at: https://www.youtube.com/watch?v=4Yd6a37tjps (accessed 07.06.2024).
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).