Африка на світовому ринку туризму в умовах глобалізації

  • Юрченко Світлана Олексіївна Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-3709-4317
  • Юрченко Олена Євгенівна Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Кондрова Анна Євгенівна Московський педагогічний державний університет
Ключові слова: глобалізація, туризм, міжнародний туризм, світовий туристичний ринок, Африка, туристичні субрегіони Африки, туристичні прибуття, прибутки від туризму

Анотація

Туризм є перспективною галуззю країн африканського континенту, сприяє їх економічному зростанню та поліпшенню умов життя населення. Предметом цього дослідження є туристичний ринок Африки. Ціль статті – показати місце Африки на світовому ринку туризму та проаналізувати тенденції туристичної діяльності в регіоні в умовах глобалізації. Для досягнення цілі вирішувались наступні завдання: показати фактори, які впливають на туристичну діяльність в Африці, проаналізувати основні параметри та тенденції розвитку міжнародного туризму в регіоні та його субрегіонах у порівнянні з світовими, виявити вплив туризму на економіку африканських країн. Використовувались наступні методи: порівняльний; історичний – для визначення тенденцій розвитку міжнародного туризму Африці; статистичний – для вивчення взаємозалежностей між кількісними показниками розвитку туризму в країнах Африки; аналізу та синтезу – для виявлення взаємозв’язків процесів, що протікають на туристичних ринках; системний підхід – для розкриття особливостей розвитку міжнародного туризму в умовах глобалізації. Отримані результати: виявлені періоди спаду та росту туристичної діяльності в цілому на континенті, його макрорегіонах та окремих країнах; визначені основні направлення туризму та мандрівок; виявлені основні проблеми розвитку туризму; розрахована залежність між ВВП та показниками розвитку туризму в африканських країнах; показаний вплив COVID-19 на розвиток туристичного бізнесу Африки. Висновки: в Африці активно розвивається міжнародний туризм, якій робить істотний вклад у ВВП та зайнятість населення. Однак рівень розвитку туристичної галузі залежить від низки внутрішніх на зовнішніх факторів та відстає від середньосвітового та інших туристичних субрегіонів. Необхідна розробка ефективної туристичної політики в кожній країні континенту на його субрегіонів.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2021-06-29
Цитовано
Як цитувати
Юрченко Світлана Олексіївна, Юрченко Олена Євгенівна, & Кондрова Анна Євгенівна. (2021). Африка на світовому ринку туризму в умовах глобалізації. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (13), 216-227. https://doi.org/10.26565/2310-9513-2021-13-22