Споживча цінність товарів в умовах цифровізації економіки

  • Бабенко Віталіна Олексіївна Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-4816-4579
  • Федорова Ганна Юріївна Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Походенко Борис Олексійович Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-9995-7077
Ключові слова: споживча цінність, цифровизация економіки, суб'єкти ринку, підприємство торгівлі, споживчий ринок

Анотація

Об'єктом дослідження є споживча цінність товару як основа якості продукції підприємства в умовах цифровізації економіки. Мета роботи - на основі дослідження та оцінки споживчої цінності товару як основи якості продукції сформувати комплекс рекомендацій щодо підвищення споживчої цінності товару. За основу методів дослідження розглянуті три основні підходи: монетарний, немонетарний і синтетичний. У процесі дослідження розглядалися методологічні засади формування споживчої цінності продукції, досліджено вплив споживчої цінності на якість продукції, проаналізовано споживча цінності продукції в умовах цифровізації економіки. В результаті дослідження були розроблені практичні рекомендації і заходи щодо підвищення споживчої цінності продукції в умовах цифровізації економіки. Результати дослідження полягає в розробці комплексу заходів щодо вдосконалення виробничого процесу підприємства з метою збільшення якості продукції за допомогою збільшення споживчої цінності в умовах цифровізації економіки. Перспективи дослідження: планується глибше вивчити проблеми взаємодії якості товару і споживчої цінності, розробити комплекс і програму по збільшенню споживчої цінності продукції в умовах цифровізації економіки.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2021-06-29
Цитовано
Як цитувати
Бабенко Віталіна Олексіївна, Федорова Ганна Юріївна, & Походенко Борис Олексійович. (2021). Споживча цінність товарів в умовах цифровізації економіки. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (13), 38-49. https://doi.org/10.26565/2310-9513-2021-13-04