Порівняльний огляд природних і культурних компонентів маркетингової середовища для туризму в Казахстані і Словаччини

  • Oleksandr Dorokhov Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
  • Jaroslav Kultan Братиславський економічний університет
  • Abu Mukhammedov Університет міжнародного бізнесу
  • Luidmyla Dorokhova Національний фармацевтичний університет
  • Volodymyr Malyi Національний фармацевтичний університет
Ключові слова: туристичний потенціал Казахстану, туристичні переваги Словаччини, туристичний маркетинг

Анотація

Незважаючи на катастрофічне скорочення в даний час туристичних послуг і супутніх сервісів в світі в умовах пандемії, питання розвитку туризму в перспективі залишаються дуже актуальними, особливо в очікуванні переформатування світового туристичного ринку, як одного з результатів закінчення пандемії. При цьому, поряд з традиційними світовими центрами туризму, можна припустити виникнення нових регіональних і глобальних країн, лідерів туризму. Майбутній перезапуск ринку дасть хорошу, рідкісну можливість для нових туристичних напрямків заявити про себе, активізувати залучення туристів і зайняти певні позиції на перезавантажувати туристичному ринку. Тому опрацювання своїх потенційних можливостей і усвідомлення своїх конкурентних маркетингових переваг є важливим для таких держав, які розвивають туризм. Відповідно, дане дослідження присвячене проблемі розвитку туристичної індустрії, зокрема, опису і аналізу природних умов і відповідних можливостей для розвитку оздоровчого, спортивного, освітньо пізнавального туризму в Республіці Словаччина та Республіці Казахстан. Дан детальний порівняльний аналіз соціокультурних і природно-географічних компонентів маркетингового середовища для розвитку туризму в обох країнах. Докладно розглянуті такі популярні і затребувані в міжнародному туризмі напрямки, як гірський і гірськолижний, культуро-історичний і пізнавальний, медичний і лікувально-оздоровчий, а також рекреаційний туризм. В цілому, розглядаються країни мають багато спільного щодо різноманітних можливостей і видів туризму. Однак в силу ряду історичних, географічних, суспільно-соціальних причин, рівень розвитку туристичного сервісу в них сильно відрізняється. Також в цьому дослідженні порівнюються можливості для розвитку відповідного туризму в Словаччині та Казахстані. Щоб уявити туризм для іноземних туристів і створити позитивний імідж Словаччини та Казахстану як сприятливих країн для в'їзного туризму, необхідно активно використовувати сучасні інформаційні технології та інновації. У даній статті представлені такі джерела інформації про туристичний потенціал, як веб-сайти, посилання на інтернет ресурси туристичних агентств і операторів, на основні відео ресурси про можливості туризму в Республіці Казахстан. Розвиток цих нововведень дозволить Республіці Казахстан увійти в число найбільш конкурентоспроможних у туристичному сервісі країн і стати новим значним світовим туристичним центром.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Aliyeva1, S., Chen, X., Yang, D., Samarkhanov, K., Mazbayev, O., Sekenuly, A., Issanova, G., Kozhokulov, S. (2019). The Socioeconomic Impact of Tourism in East Kazakhstan Region: Assessment Approach. Sustainability, Vol. 11(17), 1-14.

Allayarov, P., Embergenov, B., Si Thu Han. (2018). Problems and Prospects of sustainable tourism in the Republic of Kazakhstan. Business and Economic Research, Vol. 8(2), 115-126.

Ayetov, S., Uruzbayeva, N. (2018). Current Issues of Inbound Tourism in the Republic of Kazakhstan and Ways of Promotion. Journal of Advanced Research in Management, Vol. 9(6), 1202-1209.

Banсerova, O., Kasimova, A. (2018). Formation of Ethnocultural Tourism Clusters in Russia Kazakhstan Borderline Territory. Journal of Advanced Research in Management, Vol. 9(4), 771-776.

Kasagranda, A., Gurňák D. (2017). Spa and Wellness Tourism in Slovakia (A Geographical Analysis). Czech Journal of Tourism, Vol. 6(1), 27-53.

Kosikova, M., Vasanicova, P., Litavcova, E. (2019). Analysis of aspects of the tourism development in Slovakia in the Context of the European Space. Montenegrin Journal of Economics,Vol. 15(2), 127-137.

Kulakhmetova, G., Hnatkovych, O., Rusnak, A., Shcherbakova, N. (2018). The Way to the Leading Positions in World Tourism Case Study of Kazakhstan. Journal of Advanced Research in Management, Vol. 9(6), 1289-1295.

Malchrowicz-Mośko, E., Botiková, Z., Poczta, J. (2019). Because We Don’t Want to Run in Smog: Problems with the Sustainable Management of Sport Event Tourism in Protected Areas (A Case Study of National Parks in Poland and Slovakia). Sustainability,Vol. 11(2), 1-20.

Öğüt, K., Yeşilyurt, S., Yurtseven, Ç. (2018). Health Tourism between Kazakhstan and Turkey: Outlook on Health Sectors and Potentials. Business and Economics Research Journal,Vol. 9(1), 57-74.

Shevyakova, A., Munsh, E., Arystan, M. (2019). Towards diversification of the economy of Kazakhstan via information support for the tourism industry, Entrepreneurship and Sustainability, Vol. 1(2), 129-137.

Štrba, L., Kolačkovská, J., Kudelas, D., Kršák, B., Sidor, C. (2020). Geoheritage and Geotourism Contribution to Tourism Development in Protected Areas of Slovakia, Theoretical Considerations. Sustainability,Vol. 12(7), 1-20.

Tleubayeva, A. (2018). Rural Tourism as One of the Priority Factors for Sustainable Development of Rural Territories in Kazakhstan. Journal of Advanced Research in Management,Vol. 9(6), 1312-1326.

Trusheva, S., Syzdykbaeva, B. (2018). Prospects and Development of Tourism in Kazakhstan and the Impact of Incentive Tours on Efficiency, European Research Studies Journal, Vol. 3, 727-737.

Опубліковано
2020-12-28
Цитовано
Як цитувати
Dorokhov, O., Kultan, J., Mukhammedov, A., Dorokhova, L., & Malyi, V. (2020). Порівняльний огляд природних і культурних компонентів маркетингової середовища для туризму в Казахстані і Словаччини. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (12), 241-251. https://doi.org/10.26565/2310-9513-2020-12-24