Прикладні засади звуження ніші як інноваційної стратегії просування у соціальних мережах в умовах діджиталізації бізнесу та формування цифрового середовища

  • Olena Bilovodska Київський національний університет технологій та дизайну https://orcid.org/0000-0003-3707-0734
  • Yuliia Tkhoruk Київський національний університет технологій та дизайну
  • Viсtoria Zbarzhivetska Київський національний університет технологій та дизайну
Ключові слова: стратегія просування в соціальних мережах, SMM, звуження ніші, інноваційні методи просування, інструменти просування у соціальних мережах, таргетована реклама, діджиталізація бізнесу, цифрове середовище

Анотація

У сучасному світі люди масово переходять у онлайн не лише для розваг, а й для того, щоб навчатися, здійснювати покупки, шукати необхідну інформацію тощо. І соціальні мережі за кількістю користувачів та частотою використання з кожним роком наближаються до такого гіганта, як Google. Тому практично всі підприємці мають власну сторінку у соціальних мережах, які є ідеальною платформою для просування своїх товарів та послуг.За останні 10 років з'явився новий інструмент маркетингу в Інтернет, що спеціалізується на просуванні та веденні бізнесу в соціальних мережах – SMM(SocialMediaMarketing). І тут особливо важливою побудова якісної та дієвої стратегії, яка зробить соціальні мережі якісним іміджевим і продажним каналом для реалізації будь-яких товарів та послуг.Предметом дослідження статті є маркетингова стратегія для розвитку та просування у соціальних мережах. Метастаттіполягає у розробленніприкладних засад інноваційної стратегії звуження ніші для просування у соціальних мережах з урахуванням особливостей та засобів її впровадження для різних бізнес-проектів, брендів та блогів. Використано загальнонаукові методи, такі яксистемний аналіз, синтез та абстрактно-логічний – для з’ясування особливостей тематики блогів у кожній ніші, які працюють за стратегією звуження ніші; аналіз алгоритмів FacebookforBusiness– для визначеннявпливу такої стратегії на подальшу ефективність таргетованої реклами та виділення унікальної торгової пропозиції за рахунок стратегії звуження ніші.Отримано такі результати:розроблено та продемонстровано шляхи впровадження стратегії звуження ніші для різних блогів, брендів та бізнес-проектів,доведено їх ефективність.Висновки:  сформовано практичні засади впровадження інноваційної стратегії звуження ніші для соціальних мереж, що може бути використана для різних бізнес-проектів, брендів та блогів, описано можливості впровадження цієї стратегії з урахуванням їх особливостей та засобів, виділено основні переваги даної стратегії для стрімкого розвитку соціальних мереж.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Bilovodska, O., Kulik, D. (2020) Opinion leaders in influence marketing as innovative instrument of brand promotion and digitalization. International Marketing and Management of Innovations. Vol. 5. pp. 105-112. Available at: http://immi.ath.bielsko.pl/wp-content/uploads/IMMI_2020_11.pdf.

Ritter, Т.,Pedersen,C. L. (2020) Digitization capability and the digitalization of business models in business-to-business firms: Past, present, and future. Industrial Marketing Management. Vol. 86. pp. 180-190. https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2019.11.019.

Verhoef, P.C., Broekhuizen, T., Bart, Y., Bhattacharya, A., Dong, J.Q., Fabian, N., Haenlein, M.(2021) Digital transformation: A multidisciplinary reflection and research agenda. Journal of Business Research. Vol. 122. pp. 889-901.https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2019.09.022.

Vovk, V, Zhezherun, Y, Bilovodska, O, Babenko, V, Biriukova, A. (2020). Financial Monitoring in the Bankas a Market Instrument in the Conditions of Innovative Development and Digitalization of Economy: Management and Legal Aspects of the Risk-Based Approach. IJIEPR. 31 (4), 559-570. DOI: 10.22068/ijiepr.31.4.559

Andrushkevych, Z. M. (2014)Internet-marketing u socialjnykh merezhakh[Internet-marketing in social networks].Bulletin of Khmelnytsky National University. Economic sciences.№ 2.Vol. 1. pp. 163-166. Available at: http://elar.khnu.km.ua/jspui/bitstream/123456789/1858/1/ANDRUSHKEVYCH.pdf.

Vsia statistika Interneta na 2019 god v mire i v Rossii [All Internet statistics for 2019 in the world and in Russia]. Available at: https://www.web-canape.ru/business/vsya-statistika-interneta-na-2019-god-v-mire-i-v-rossii/

Guseva, O., Legominova, S. (2018)Didzhytalizacija – jak instrument udoskonalennja biznes-procesiv, jikh optymizacija [Digitalization – as an tool for improvement of business processes, their optimization]. Economics. Management. Business. № 1. pp. 33–39. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2018_1_7.

Dlighach, A. O. (n.d.) Cyfrova transformacija jak lift u majbutnje [Digital transformation as an elevator to the future]. Available at: https://tqm.com.ua/ua/likbez/ua-articles/cyfrova-transformaciya-yak-lift-u-majbutnye.

Ligonenko, L. O., Khripko A. V., Domanskii, A. O. (2018)Zmist ta mekhanizm formuvannja strateghiji didzhytalizaciji v biznes-orghanizacijakh [The content and mechanism of forming a strategy of digitalization in business organizations].International scientific journal «Internauka». № 22(62). Vol. 2. https://doi.org/10.25313/2520- 2057-2018-22-4555.

Savytska, O., Salabai, V. (2020) Osoblyvostididzhytalizacijibiznesukompaniji v umovakhrozvytkuindustriji 4.0 [Specific features of the digitalization of the company's business in the conditions of development of industry 4.0]. Efektyvnaekonomika. Vol. 10.Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8266. DOI: 10.32702/2307-2105-2020.10.65.

Surovstev, O. O. (2016) Socialjnyj media-marketynghjakmarketynghovakomunikacijapidpryjemstvpidchasvykhodunazovnishnirynky [Social media marketing as a marketing communications enterprises in entering foreign markets]. Scientific Bulletin of Uzhhorod National University. Series: International Economic Relations and the World Economy.Vol.9. pp. 145-148.Available at:https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/bitstream/lib/12440/1/%D0%A1%D0%9E%D0%A6%D0%86%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%98%D0%99%20%D0%9C%D0%95%D0%94%D0%86%D0%90-%D0%9C%D0%90%D0%A0%D0%9A%D0%95%D0%A2%D0%98%D0%9D%D0%93%20%D0%AF%D0%9A%20%D0%9C%D0%90%D0%A0%D0%9A%D0%95%D0%A2%D0%98%D0%9D%D0%93%D0%9E%D0%92%D0%90%20%D0%9A%D0%9E%D0%9C%D0%A3%D0%9D%D0%86%D0%9A%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%AF.pdf.

Опубліковано
2020-12-28
Цитовано
Як цитувати
Bilovodska, O., Tkhoruk, Y., & Zbarzhivetska, V. (2020). Прикладні засади звуження ніші як інноваційної стратегії просування у соціальних мережах в умовах діджиталізації бізнесу та формування цифрового середовища. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (12), 88-96. https://doi.org/10.26565/2310-9513-2020-12-08