Сучасні тенденції готельних технологій для сфери гостинності
Анотація
Індустрія дозвілля та гостинності є однією з рушійних сил світової економіки. Широке застосування нових технологій у цій галузі впродовж останніх років кардинально змінило спосіб надання та отримання послуг. У даній роботі розглядаються сучасні технології, які в даний час використовуються в індустрії гостинності та як вони вдосконалюють враження від гостя та змінюють платформу обслуговування у готелях. Також передбачені деякі можливі майбутні служби гостинності, які ми можемо очікувати, оскільки технологія Інтернет речей ( ІР ) продовжує зростати. Предметом дослідження є діяльність готельних підприємств. Метою дослідження є проникнення ІТ в управління готельним бізнесом. В результаті досліджено поточний стан використання ІТ в готельних комплексах і розглянуто практичний досвід використання ІТ в індустрії гостинності. За даними Всесвітньої туристичноїорганізації (ВТО), сьогодні в світі діють більше 16 млн готелів, причому 20% з них відносяться до готельних мереж. Найбільше число готельних підприємств зосереджено в країнах Європи та Північної Америки, на частку яких припадає 72% всієї готельної бази. Цікаво зазначити, що протягом останніх 10 років інші види бізнесу починають визнавати унікальну комбінацію навичок, якими володіють учні гостинності, - поєднання здорового бізнесу та управління, а також сервісної орієнтації. Це особливо хвилюючий час для асоціації з галуззю з огляду на широкі можливості кар'єрного росту, економіку, нові розробки, ринки, що розвиваються, інтернаціоналізація концепцій компаній та ін. Переважна філософія в освіті гостинності полягає в тому, що найкращий шлях до вершини – це стратегічне поєднання освіти та досвіду. Перспективи розвитку галузі є дуже позитивними, але існує кілька тенденцій / факторів, які впливають на роботу галузі та продукти та послуги, які пропонуються клієнтам.
Завантаження
Посилання
Perey. C. (2015). Open and interoperable augmented reality and the ieee. IEEE Consumer Electronics Magazine, 4(133 – 135.)Vol. 4.DOI:10.1109/MCE.2015.2463432
Hospitality Technology. Smarter Hotels & Restaurants. (2015). How hotels are using beacons and augmented reality.Retrieved from https://hospitalitytech.com/how-hotels-are-using-beacons-and-augmented-reality
Capterra. (2018). Information Technology in the Hotel Industry: 5 Things You Didn’t Know. Retrieved from https://blog.capterra.com/information-technology-in-the-hotel-industry-5-things-you-didnt-know/
HOTELOGICX. Smart hoteliering. (2018).New and Emerging Hospitality Technology Trends. Retrieved from https://www.hotelogix.com/blog/2018/02/07/top-hospitality-industry-technology-trends-2018/
Vermesan, O., &Friess, P. (2014).Internet of Things Applications.From Research and Innovation to Market Deployment. River Publishers Series in Communication.
Tussyadiah, P., Jung, T. H., & C. Perey, tom Dieck.(2015).Open and interoperable augmented reality and the ieee.4 (135-136),Vol. 4. DOI: https://doi.org/10.1109/mce.2015.2463432
Journal of Travel Research.(2017). (1 – 15).
Hsiao, T.-Y., Chuang, C.-M., & Huang, L. (2018).The contents, determinants, and strategic procedure for implementing suitable green activities in star hotels. International Journal of Hospitality Management. Vol. 69, 1 – 13. DOI:https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2017.10.005
Aurecon. (n.d.) Technology in the hospitality industry exploring the very latest trends. Retrieved from https://www.aurecongroup.com/thinking/insights/aurecons-successful-hotels/technology-in-the-hospitality-industry-exploring-the-very-latest-trends
Mitel. Powering connections. (n.d.). TOP 10 COMMUNICATION TRENDS IN HOTEL TECHNOLOGY FOR 2018. Retrieved from https://www.mitel.com/blog/top-10-communication-trends-in-hotel-technology-for-2018
Capterra. (2018). Trends to Watch: 4 Emerging Hotel Management Technologies. Retrieved from https://blog.capterra.com/emerging-hotel-management-technologies/
Lee,W.-H.,& Cheng,C.-C.(2018).Less is more: A new insight for measuring service quality of green hotels.International Journal of Hospitality Management.Vol. 68, 32 – 40. DOI: https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2017.09.005
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).