Світова торгівля медичними послугами в умовах конкурентного середовища та глобальних трансформацій

Ключові слова: світова торгівля, медичні послуги, глобалізація, лібералізація, система охорони здоров’я, генеральна угода про торгівлю послугами, телемедицина, медичний туризм

Анотація

Автор аналізує основні напрямки міжнародної торгівлі медичними послугами. Розглянуто питання підвищення ефективності послуг охорони здоров'ята контролю їх якості, здійснення міжнародної співпраці у галузі охорони здоров’я. Особлива увага приділяється існуючимміжнароднимторгівельним угодам у галузі охорони здоров’я

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Всесвітня організація охорони здоров’я. URL:http://apps.who.int/gb/ebwha/pdf_files/EB132/B132_26-ru.pdf.

Світова організація торгівлі. URL: http: // www. wto.ru/chto.aspf.

Department of Health and Human services 2017 / Justification of Estimates for Appropriations Committees. URL: https://www.hrsa.gov/sites/default/files/about/budget/budgetjustification2017.pdf.

Telemedicine Information Exchange.URL: http: // tie.telemed.org/articles.aspipath=telemed101&article=tmcoming_nb_tie96.xml.

Global Telemedicine Market – Growth, Trends and Forecast (2015-2020). URL: http://www.oxfordeconomics.com/forecasts-and-models/cities/middle-east-and-african-cities-and-regions/overview.

Global Wellness Summit.URL: http://www.globalwellnesssummit.com.

Medical Tourism Association. URL: http://www.medicaltourismassociation.com/ru/index.html.

Medical Tourism Index. URL: https://www.medicaltourismindex.com.

International trade in health services: difficulties and opportunities for developing countries. // UNCTAD, Geneva, 2010.

Hamilton K., Yau J. The Global Tug-of-War for Health Care Workers. Migration Policy Institute, December 2015.URL: http: // www.migrationinformation.org/Feauture/display.cfm.
Опубліковано
2018-04-17
Цитовано
Як цитувати
Gaponova, E. (2018). Світова торгівля медичними послугами в умовах конкурентного середовища та глобальних трансформацій. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (7), 21-25. https://doi.org/10.26565/2310-9513-2018-7-03