Глобальні міста в міжнародному туризмі

Ключові слова: глобальні міста, урбанізація, міжнародний туризм, динаміка потоків і доходів, індекс глобальних міст, привабливість мегаполісів.

Анотація

У статті проаналізовано роль і функції глобальних міст як центрів міжнародного туризму. На сучасному етапі функціонування світового господарства глобальні міста представляють собою високоефективні центри формування регіональної економіки. Вони акумулюють в собі всі економічні та соціокультурні процеси і визначають динаміку розвитку регіональної економіки. Глобальні міста також є ключовими елементами в просторовій організації світової туристської індустрії. Для них характерні високі абсолютні значення туристичних прибуттів. Саме глобальні міста формують вузли туристичної активності та відповідають за стратегічний розвиток світового туристичного ринку. 

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Александрова А. Ю. География туризма / А. Ю. Александрова – М. : Альтерпрес, 2008. – 592 с.

Зайцева В. М. Міжнародний туризм та глобалізація в сучасному світі / В. М. Зайцева [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://web.znu.edu.ua/herald/issues/2012/FViS-2012-2/055-65.pdf

Ішакова Е. І. Функції мегарегіонів та мегаміст у глобальній економічній системі / Е. І. Ішакова [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://cyberleninka.ru/article/n/funktsii-megaregionov-i-megagorodov-v-globalnoy-ekonomicheskoy-sisteme

Особливості формування та реалізації туристичної політики держави : міжнародний, національний, регіональний досвід : монографія / кол. авт., за ред. А. Ю. Парфіненка. — Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2013. — 280 с.

Трубіна О. Місто і глобалізація / О. Трубіна [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://postnauka.ru/longreads/18312

Туризм в системі пріоритетів регіонального розвитку : монографія / за ред. проф. В. В. Александрова. – Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2010. – 268 с.

Слука Н. А. Глобальне місто: теорія чи реальність / Н. А. Слука. – М. : Альтерпрес, 2007. – 243 с.

Слука Н. А. Еволюція концепції світових міст / Н. А. Слука // Региональные исследования. – 2005. – №3. – С. 25-37

Цалук Д. А. Маркетинговые программы и продвижение глобальных городов на международном туристическом рынке / Д. А Цалук [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://freu-conference.engec.ru/upload/files/58-62.pdf

Dr. Yuwa Hedrick-Wong, D. Choong Global Destination Cities Index - 2015. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://vk.com/doc9092795_437503659?hash=526429c54f10769321&dl=75d92a5bd8eb914add

Global Power City Index 2015 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.mori-m-foundation.or.jp/english/ius2/gpci2/

International statistics [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.statista.com

Sassen S. The Global City. New York-London-Tokyo / S. Sassen – 1991 – 480 с.

The A. T. Kearney Global Cities Index and Global Cities Outlook [Електронний ресурс] – Режим доступу : https://www.atkearney.com/research-studies/global-cities-index/2015

The Knight Frank Wealth Report 2016 – p. 26-33.

Tourism and Globalization [Електронний ресурс]. Режим доступу : http://www.fm-kp.si/zalozba/ISBN/961-6573-03-9/peric.pdf

The Official Website of the City of New York [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www1.nyc.gov

UNWTO Tourism Highlights 2016 Edition [Електронний ресурс]. Режим доступу : http://www.e-unwto.org/doi/pdf/10.18111/9789284416899
Цитовано
Як цитувати
Podlepina, P., & Sabadir, V. (1). Глобальні міста в міжнародному туризмі. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (6), 198-205. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/irtb/article/view/10026