Глобальні міста в міжнародному туризмі
Ключові слова:
глобальні міста, урбанізація, міжнародний туризм, динаміка потоків і доходів, індекс глобальних міст, привабливість мегаполісів.
Анотація
У статті проаналізовано роль і функції глобальних міст як центрів міжнародного туризму. На сучасному етапі функціонування світового господарства глобальні міста представляють собою високоефективні центри формування регіональної економіки. Вони акумулюють в собі всі економічні та соціокультурні процеси і визначають динаміку розвитку регіональної економіки. Глобальні міста також є ключовими елементами в просторовій організації світової туристської індустрії. Для них характерні високі абсолютні значення туристичних прибуттів. Саме глобальні міста формують вузли туристичної активності та відповідають за стратегічний розвиток світового туристичного ринку.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
Александрова А. Ю. География туризма / А. Ю. Александрова – М. : Альтерпрес, 2008. – 592 с.
Зайцева В. М. Міжнародний туризм та глобалізація в сучасному світі / В. М. Зайцева [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://web.znu.edu.ua/herald/issues/2012/FViS-2012-2/055-65.pdf
Ішакова Е. І. Функції мегарегіонів та мегаміст у глобальній економічній системі / Е. І. Ішакова [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://cyberleninka.ru/article/n/funktsii-megaregionov-i-megagorodov-v-globalnoy-ekonomicheskoy-sisteme
Особливості формування та реалізації туристичної політики держави : міжнародний, національний, регіональний досвід : монографія / кол. авт., за ред. А. Ю. Парфіненка. — Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2013. — 280 с.
Трубіна О. Місто і глобалізація / О. Трубіна [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://postnauka.ru/longreads/18312
Туризм в системі пріоритетів регіонального розвитку : монографія / за ред. проф. В. В. Александрова. – Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2010. – 268 с.
Слука Н. А. Глобальне місто: теорія чи реальність / Н. А. Слука. – М. : Альтерпрес, 2007. – 243 с.
Слука Н. А. Еволюція концепції світових міст / Н. А. Слука // Региональные исследования. – 2005. – №3. – С. 25-37
Цалук Д. А. Маркетинговые программы и продвижение глобальных городов на международном туристическом рынке / Д. А Цалук [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://freu-conference.engec.ru/upload/files/58-62.pdf
Dr. Yuwa Hedrick-Wong, D. Choong Global Destination Cities Index - 2015. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://vk.com/doc9092795_437503659?hash=526429c54f10769321&dl=75d92a5bd8eb914add
Global Power City Index 2015 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.mori-m-foundation.or.jp/english/ius2/gpci2/
International statistics [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.statista.com
Sassen S. The Global City. New York-London-Tokyo / S. Sassen – 1991 – 480 с.
The A. T. Kearney Global Cities Index and Global Cities Outlook [Електронний ресурс] – Режим доступу : https://www.atkearney.com/research-studies/global-cities-index/2015
The Knight Frank Wealth Report 2016 – p. 26-33.
Tourism and Globalization [Електронний ресурс]. Режим доступу : http://www.fm-kp.si/zalozba/ISBN/961-6573-03-9/peric.pdf
The Official Website of the City of New York [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www1.nyc.gov
UNWTO Tourism Highlights 2016 Edition [Електронний ресурс]. Режим доступу : http://www.e-unwto.org/doi/pdf/10.18111/9789284416899
Зайцева В. М. Міжнародний туризм та глобалізація в сучасному світі / В. М. Зайцева [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://web.znu.edu.ua/herald/issues/2012/FViS-2012-2/055-65.pdf
Ішакова Е. І. Функції мегарегіонів та мегаміст у глобальній економічній системі / Е. І. Ішакова [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://cyberleninka.ru/article/n/funktsii-megaregionov-i-megagorodov-v-globalnoy-ekonomicheskoy-sisteme
Особливості формування та реалізації туристичної політики держави : міжнародний, національний, регіональний досвід : монографія / кол. авт., за ред. А. Ю. Парфіненка. — Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2013. — 280 с.
Трубіна О. Місто і глобалізація / О. Трубіна [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://postnauka.ru/longreads/18312
Туризм в системі пріоритетів регіонального розвитку : монографія / за ред. проф. В. В. Александрова. – Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2010. – 268 с.
Слука Н. А. Глобальне місто: теорія чи реальність / Н. А. Слука. – М. : Альтерпрес, 2007. – 243 с.
Слука Н. А. Еволюція концепції світових міст / Н. А. Слука // Региональные исследования. – 2005. – №3. – С. 25-37
Цалук Д. А. Маркетинговые программы и продвижение глобальных городов на международном туристическом рынке / Д. А Цалук [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://freu-conference.engec.ru/upload/files/58-62.pdf
Dr. Yuwa Hedrick-Wong, D. Choong Global Destination Cities Index - 2015. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://vk.com/doc9092795_437503659?hash=526429c54f10769321&dl=75d92a5bd8eb914add
Global Power City Index 2015 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.mori-m-foundation.or.jp/english/ius2/gpci2/
International statistics [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.statista.com
Sassen S. The Global City. New York-London-Tokyo / S. Sassen – 1991 – 480 с.
The A. T. Kearney Global Cities Index and Global Cities Outlook [Електронний ресурс] – Режим доступу : https://www.atkearney.com/research-studies/global-cities-index/2015
The Knight Frank Wealth Report 2016 – p. 26-33.
Tourism and Globalization [Електронний ресурс]. Режим доступу : http://www.fm-kp.si/zalozba/ISBN/961-6573-03-9/peric.pdf
The Official Website of the City of New York [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www1.nyc.gov
UNWTO Tourism Highlights 2016 Edition [Електронний ресурс]. Режим доступу : http://www.e-unwto.org/doi/pdf/10.18111/9789284416899
Цитовано
Як цитувати
Podlepina, P., & Sabadir, V. (1). Глобальні міста в міжнародному туризмі. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (6), 198-205. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/irtb/article/view/10026
Розділ
Дослідження туризму та готельного господарства
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).