Види Інтернет-реклами на підприємствах готельного господарства
Ключові слова:
Інтернет-реклама, готель, просування в пошукових системах, сайт готелю, контекстна реклама, реклама в соціальних мережах, банерна реклама.
Анотація
Стаття присвячена детальному аналізу основних видів Інтернет-реклами, що використовуються підприємствами готельного господарства. Проаналізовано сутність та значущість кожного засобу реклами в мережі Інтернет для підвищення кількості бронювань номерів готелю. Виділено найбільш ефективні інструменти Інтернет-реклами: просування сайту готелю в пошукових системах (SEO), оптимізація сайту засобу розміщення, а також контекстна реклама та просування в соціальних мережах. Автором зазначено, що для вмілого та економічно ефективного використання кожного засобу Інтернет-реклами обов’язково необхідно проводити веб-аналітичні заходи.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
Скорбенко С. Интернет как инструмент продвижения услуг для индустрии гостеприимства / С. Скорбенко [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.digitalwill.ru/blog/internet-kak-instrument-prodazh.
Данько Н. І. Брендинг як напрям вдосконалення рекламної стратегії туристичного підприємства / Н. І. Данько // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. – №1086. Серія «Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм». – Вип. 2. – С. 133-137.
Офіційний сайт NPD Group [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.npd.com
Гусев В. С. Аналитика веб-сайтов. Использование аналитических инструментов для продвижения в Интернет / В. С. Гусев. – М. : Диалектика, Вильямс, 2008. — С. 105-117.
How to Improve Your Site's Search Engine Optimization [Electronic resource]. – Mode of access : http://www.inc.com/guides/search-engine-optimization.html
Джейкобсон Х. Google AdWords и контекстная реклама для чайников = AdWords For Dummies / Х. Джейкобсон. – М. : «Диалектика», 2009. – 432 c.
Дурович А. П. Реклама в туризме : учеб. пособие / А. П. Дурович – 4-е изд., стер. – Минск : Новое знание, 2008. – 254 с.
Халлиган Б. Маркетинг в Интернете : как привлечь клиентов с помощью Google, социальных сетей и блогов = Inbound Marketing : Get Found Using Google, Social Media, and Blogs (The New Rules of Social Media) / Б. Халлиган, Д. Шах. — М. : Диалектика, 2010. — С. 42-143.
Продвижение отелей в социальных сетях [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://prohotel.ru/news-157004/0/
Зубарєва М. А. Інструменти популяризації готелю у соціальних мережах / М. А. Зубарєва // Глобальні та національні проблеми економіки. Електронне наукове фахове видання. Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.global-national.in.ua/archive/4-2015/156.pdf
Данько Н. І. Брендинг як напрям вдосконалення рекламної стратегії туристичного підприємства / Н. І. Данько // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. – №1086. Серія «Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм». – Вип. 2. – С. 133-137.
Офіційний сайт NPD Group [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.npd.com
Гусев В. С. Аналитика веб-сайтов. Использование аналитических инструментов для продвижения в Интернет / В. С. Гусев. – М. : Диалектика, Вильямс, 2008. — С. 105-117.
How to Improve Your Site's Search Engine Optimization [Electronic resource]. – Mode of access : http://www.inc.com/guides/search-engine-optimization.html
Джейкобсон Х. Google AdWords и контекстная реклама для чайников = AdWords For Dummies / Х. Джейкобсон. – М. : «Диалектика», 2009. – 432 c.
Дурович А. П. Реклама в туризме : учеб. пособие / А. П. Дурович – 4-е изд., стер. – Минск : Новое знание, 2008. – 254 с.
Халлиган Б. Маркетинг в Интернете : как привлечь клиентов с помощью Google, социальных сетей и блогов = Inbound Marketing : Get Found Using Google, Social Media, and Blogs (The New Rules of Social Media) / Б. Халлиган, Д. Шах. — М. : Диалектика, 2010. — С. 42-143.
Продвижение отелей в социальных сетях [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://prohotel.ru/news-157004/0/
Зубарєва М. А. Інструменти популяризації готелю у соціальних мережах / М. А. Зубарєва // Глобальні та національні проблеми економіки. Електронне наукове фахове видання. Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.global-national.in.ua/archive/4-2015/156.pdf
Цитовано
Як цитувати
Kuchechuk, L. (1). Види Інтернет-реклами на підприємствах готельного господарства. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (6), 167-174. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/irtb/article/view/10022
Розділ
Дослідження туризму та готельного господарства
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).