Формування та розиток пізнавальних інтересів студентів на заняттях з геодезії

  • С. В. Захаров Харківський національний аграрний університет імені В. В. Докучаєва
Ключові слова: формування, розвиток, педагогічний процес, пізнавальний інтерес, екологічне виховання, творча особистість

Анотація

Розглядаються результати теоретико-експериментального дослідження, в ході якого була розроблена методика формування та розвитку пізнавальних інтересів студентів у процесі навчальної роботи. В статті викладена система методичних умов організації навчальної роботи, з’ясовані критерії рівнів сформованості інтересів до пізнання навколишнього середовища під час проведення навчальних занять. Експериментально підтверджено, що вирішення питання формування і розвитку пізнавальних інтересів студентів сприяє активізації їхньої пізнавальної діяльності та формуванню рис творчої особистості.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Як цитувати
Захаров, С. В. (1). Формування та розиток пізнавальних інтересів студентів на заняттях з геодезії. Людина та довкілля. Проблеми неоекології, (3-4(22), 125-129. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/humanenviron/article/view/1155
Розділ
Екологічна та географічна освіта