Особливості емоційного стану дітей, які страдають на дитячий церебральний параліч

  • Ю. О.  Гончар

Анотація

Стаття присвячена проблемі емоційного стану дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, які страждають на дитячий церебральний параліч. Розглянуто актуальність вивчення цього питання; детально описані існуючі та запропоновані підходи до вирішення цього завдання. Показано, що у дітей з даной патологією домінують страх, сором і радість, полохливість і сором’язливість, неможливість дивуватися, панікерство, гнів; переважає комунікативна, естетична, альтруїстична і праксична емоційні спрямованості, що призводять до їх підвищеної тривожності і втоми, відчуття безпорадності і пригніченості. Вивчення загальної емоційної спрямованості та комунікативних навичок у дітей з дитячим церебральним паралічем мають бути основою розробки програм їх реабілітації.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Цитовано
Як цитувати
Гончар, Ю. О. (1). Особливості емоційного стану дітей, які страдають на дитячий церебральний параліч. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Психологія», (58), 84-90. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/5441