Особливості емоційного стану дітей, які страдають на дитячий церебральний параліч
Анотація
Стаття присвячена проблемі емоційного стану дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, які страждають на дитячий церебральний параліч. Розглянуто актуальність вивчення цього питання; детально описані існуючі та запропоновані підходи до вирішення цього завдання. Показано, що у дітей з даной патологією домінують страх, сором і радість, полохливість і сором’язливість, неможливість дивуватися, панікерство, гнів; переважає комунікативна, естетична, альтруїстична і праксична емоційні спрямованості, що призводять до їх підвищеної тривожності і втоми, відчуття безпорадності і пригніченості. Вивчення загальної емоційної спрямованості та комунікативних навичок у дітей з дитячим церебральним паралічем мають бути основою розробки програм їх реабілітації.Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Цитовано
Як цитувати
Гончар, Ю. О. (1). Особливості емоційного стану дітей, які страдають на дитячий церебральний параліч. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Психологія», (58), 84-90. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/5441