Психолого-педагогічний супровід навчальної діяльності: вектори трансформації та евристичний потенціал

  • Є. В.  Фролова

Анотація

У статті наведені узагальнені результати дослідження різних психологічних чинників (інтелек- ту, мотивації, стильових особливостей пізнавальної сфери особистості, метакогнітивних здібностей) на ефективність навчальної діяльності. Аналіз проведено в контексті побудови моделі психолого-педа- гогічного супроводу навчальної діяльності. Показано особливості взаємозв’язку розглянутих факторів з навчальною успішністю і можливість їхнього використання в якості мішеней розвивального та корек- ційного психолого-педагогічного впливу

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Цитовано
Як цитувати
Фролова, Є. В. (1). Психолого-педагогічний супровід навчальної діяльності: вектори трансформації та евристичний потенціал. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Психологія», (58), 46-49. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/5434