Психологічні особливості розвитку суб’єктних характеристик толерантності майбутніх вчителів

  • А. М. Горянська

Анотація

У статті розглянута суб’єктна основа толерантності майбутніх вчителів-гуманітаріїв. Викладено результати емпіричного дослідження таких суб’єктних характеристик студентів як самоприйняття (аутотолерантність), саморозвиток, самоактуалізація, відповідальність (локус контролю), виявлено їх рівень і динаміку розвитку на різних курсах, гендерні відмінності. Констатовано, що більшість досліджуваних приймають себе лише частково і це негативно позначається на стані комунікативної толерантності. Кореляційний аналіз засвідчив, що типовим для студентів усіх курсів є зв’язок суб’єктних характеристик з локусом контролю, який фактично утворює розгалужену систему зв’язків з усіма іншими суб’єктними характеристиками. Ключові слова: комунікативна толерантність, аутотолерантність, локус контролю, самоактуалізація, суб’єктність.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Цитовано
Як цитувати
Горянська, А. М. (1). Психологічні особливості розвитку суб’єктних характеристик толерантності майбутніх вчителів. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія Психологія, (58), 11-16. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/5426