Комплексний психолого-педагогічний супровід дитини з гіперкінетичним розладом в умовах дошкільної освітньої установи

  • О. В. Кривоногова
  • М. О. Лінюшина
  • М. А. Коршок

Анотація

В результаті психодіагностичного обстеження, проведеного за участю трьох груп дослідження:
дітей дошкільного віку з гіперкінетичним розладом, їхніх батьків та педагогів, було виявлено
дезадаптивні психологічні характеристики, які мають негати

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

М. А. Коршок
В результаті психодіагностичного обстеження, проведеного за участю трьох груп дослідження:
дітей дошкільного віку з гіперкінетичним розладом, їхніх батьків та педагогів, було виявлено дезадаптивні психологічні характеристики, які мають негативний вплив на ефективність терапії основного захворювання в дитини та знижують якість її життя.

Опубліковано
2016-02-23
Цитовано
Як цитувати
Кривоногова, О. В., Лінюшина, М. О., & Коршок, М. А. (2016). Комплексний психолого-педагогічний супровід дитини з гіперкінетичним розладом в умовах дошкільної освітньої установи. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Психологія», (1150). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/5112