Психологічні механізми й умови становлення професіоналізму особистості на етапі професійної підготовки у ВНЗ

  • Ніна Вікторівна Підбуцька

Abstract

У статті розкриті існуючи міждисциплінарні вітчизняні та зарубіжні підходи до визначення умов становлення професіонала протягом навчання у вищому навчальному закладі. Проаналізовано різні думки щодо особливостей підготовки майбутніх фахівців різних спеціальностей, типів професійної діяльності та формування в них професійно важливих якостей, професійної компетентності тощо.
Зроблено узагальнюючий порівняльний аналіз наукових підходів щодо формування професіоналізму особистості під час професійної підготовки. На основі проведеного аналізу виокремлено психологічні механізми й умови становлення професіоналізму особистості на етапі професійної підготовки у ВНЗ.
Зокрема, психологічними механізмами визначено: ідентифікацію та рефлексію, самодетермінацію та саморозвиток.
Ключові слова: професійне становлення, етап професійної підготовки, майбутній фахівець, професіоналізм особистості.

Downloads

Download data is not yet available.
Published
2015-04-22
Cited
How to Cite
Підбуцька, Н. В. (2015). Психологічні механізми й умови становлення професіоналізму особистості на етапі професійної підготовки у ВНЗ. The Journal of V. N. Karazin Kharkiv National University. A Series of «Psychology», (1121). Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/1749