Психологічна роль і значення читання в процесі створення підліткової рольової гри

  • Ганна Миколаївна Казарова Харківський торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Харків, пров. Отакара Яроша, 8 https://orcid.org/0000-0003-1413-6040
Ключові слова: соціалізація підлітків, ігрові способи соціалізації підлітків, функції читання в грі, психологічні механізми взаємозв’язку читання та ігри

Анотація

У статті аналізується проблема гри як чинника соціалізації підлітків і впливу читання підлітками художніх творів на створювану ними гру, психологічних механізмів і соціальних умов, які обумовлюють взаємозв’язок цих явищ. Аналізується сприйняття літературного твору як підставу рольової гри, сюжет і персонажі якого захоплюють підлітка настільки, що він відчуває бажання створити гру на його основі. Розглядаються соціально-психологічні та культурні характеристики персонажів літературних творів, які стають найбільш привабливими для граючих підлітків. Підкреслюється зв’язок інтересу до читання і інтересу до реалізації себе в грі, можливостей такої реалізації у підлітків всіх періодів розвитку нашого суспільства.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Авер`янова Г. М. Особливості соціалізації молоді в умовах трансформації суспільства. / Г. М. Авер›янова Н. М. Дембицька, В. В. Москаленко – Київ: «ППП», 2005. – 307 с.

Бахтин М. М. Проблема речевых жанров. / М. М. Бахтин // Эстетика словесного творчества. – М: Искусство, 1986. – 445 с.

Долто Ф. На стороне подростка / Ф. Долто. – СПб.: «Петербург- XXI век», 1997 – 279с.

Роменець В. А. Психологія творчості / В. А. Роменець – К.: Либідь, 2001 – 287 с.

Поливанова К. М. Психологическое содержание подросткового возраста / К. М. Поливанова // Вопросы психологии. – 1996. – №1. – С. 20 –23
Опубліковано
2018-02-20
Цитовано
Як цитувати
Казарова, Г. М. (2018). Психологічна роль і значення читання в процесі створення підліткової рольової гри. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Психологія», (63), 17-19. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/10105