Імідж та іміджевий дискурс міжнародної організації ООН

  • Андрій Володимирович Шугаєв Житомирський державний університет імені І. Франка
Ключові слова: імідж, ООН, мас-медіа, медіа-політика, інформація

Анотація

Актуальним питанням сучасної лінгвістичної науки є дослідження іміджевого дискурсу міжнародних інституцій і вербальних засобів формування позитивного іміджу організацій. Окремої уваги заслуговує роль ЗМІ як інструменту трансляції інформації.

У центрі уваги статті знаходиться аналіз поняття «іміджевий дискурс». Фокус лінгвістичного дослідження зосереджено на передумовах просування іміджу ООН у мас-медіа та на характеристиках іміджевого дискурсу. Особливу увагу приділено дослідженню терміну «імідж». Лінгвістична специфіка мас-медійних текстів, які формують імідж міжнародних організацій, зокрема ООН, потребує детального та поліаспектного дослідження, проілюстрованого на конкретному, актуальному мовному матеріалі.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Андрій Володимирович Шугаєв, Житомирський державний університет імені І. Франка

викладач та аспірант кафедри англійської філології та
перекладу

Посилання

1. Гадамер Х. Г. О круге понимания. Актуальность прекрасного / Х. Г. Гадамер – М. : Искусство, 1991. – С. 72–82.

2. Губань Р. В. Міжнародне публічне право. Концепція діалогу між цивілізаціями : навч. посібник / Р. В. Губань – К. : Академія муніципального управління, 2007. – 173 с.

3. Калмыков А. А. Интерактивная гипертекстовая журналистика в системе отечественных СМИ / А. А. Калмыков. – М. – Берлин : Директ-Медиа, 2016. – 97 c.

4. Кубрякова Е. С. Номинативный аспект речевой деятельности. / Е. С. Кубрякова – М., 1986. – 159 c.

5. Никитина К. В. Политический дискурс СМИ и его особенности, создающие предпосылки для манипуляции общественным сознанием [Электронный ресурс] / К. В. Никитина. – Режим доступа : http:/www.bali.ostu.ru/umc/archiv/2006/2/Nikitina.doc.

6. Спиллейн М. Создайте свой имидж / М. Спиллейн. – М. : Олма-пресс, 1996. – 149 с.

7. Шералиева Р. Теория информации и проблема сознания / Р. Шералиева // Сознание и действительность. – Фрунзе, 1964. – С. 27–42.

8. Шералиева Р. Информация и отражение / Р. Шералиева // Общение в свете теории отражения. – Фрунзе, 1980. – С. 12–19.
Опубліковано
2018-01-22
Як цитувати
Шугаєв, А. В. (2018). Імідж та іміджевий дискурс міжнародної організації ООН. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Філологія», (77), 94-96. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/philology/article/view/10130
Номер
Розділ
Комунікативно-прагматичні виміри різних типів дискурсу