Концепція нової української школи в системі філологічної освіти

  • Оксана Валеріївна Тесленко Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-3703-5544
Ключові слова: педагогічні інноваційні технології, освітній процес, цілісний системний підхід

Анотація

У статті йдеться про основні аспекти організації роботи в навчальному закладі на основі інноваційних педагогічних технологій; наголошується на необхідності створення оптимальних умов для впровадження цілісного системного підходу до роботи з молоддю, визначаються основні завдання та пріоритетні напрямки; розкрито інноваційні форми роботи на заняттях. Наголошується, що педтехнології передбачають структурування, впорядкування, ущільнення інформації; комплексне застосування дидактичних, технічних і комп’ютерних засобів навчання та контролю.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Оксана Валеріївна Тесленко, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Hin A. O. Pryiomy pedahohichnoi tekhniky: Vilnyi vybir. Vidkrytist. Diialnist. Zvorotnyi zviazok. Idealnist: posibnyk dlia vchyteliv. Luhansk: Navch. kn.; Yantar, 2004. 84 s.

Dychkivska I. M. Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii. Kyiv: Akademvydav, 2004. 352 s.

Navolokova N. P. Entsyklopediia pedahohichnykh tekhnolohii ta innovatsii. Kharkiv: Osnova, 2009. 176 s.

Natsionalna doktryna rozvytku osvity//Osvita. 2002. № 26. S. 2–4.

Ostapchuk O. Metodolohiia innovatsiinykh protsesiv – krok do rozuminnia sutnosti//Ridna shk. 2004. Lystopad. S. 3–6.

Опубліковано
2019-07-09
Як цитувати
Тесленко, О. (2019). Концепція нової української школи в системі філологічної освіти. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Філологія», (80), 81-83. https://doi.org/10.26565/2227-1864-2019-80-14
Розділ
Мовознавчі студії на філологічному факультеті: історія та сучасність