Концепція нової української школи в системі філологічної освіти
Анотація
У статті йдеться про основні аспекти організації роботи в навчальному закладі на основі інноваційних педагогічних технологій; наголошується на необхідності створення оптимальних умов для впровадження цілісного системного підходу до роботи з молоддю, визначаються основні завдання та пріоритетні напрямки; розкрито інноваційні форми роботи на заняттях. Наголошується, що педтехнології передбачають структурування, впорядкування, ущільнення інформації; комплексне застосування дидактичних, технічних і комп’ютерних засобів навчання та контролю.
Завантаження
Посилання
Hin A. O. Pryiomy pedahohichnoi tekhniky: Vilnyi vybir. Vidkrytist. Diialnist. Zvorotnyi zviazok. Idealnist: posibnyk dlia vchyteliv. Luhansk: Navch. kn.; Yantar, 2004. 84 s.
Dychkivska I. M. Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii. Kyiv: Akademvydav, 2004. 352 s.
Navolokova N. P. Entsyklopediia pedahohichnykh tekhnolohii ta innovatsii. Kharkiv: Osnova, 2009. 176 s.
Natsionalna doktryna rozvytku osvity//Osvita. 2002. № 26. S. 2–4.
Ostapchuk O. Metodolohiia innovatsiinykh protsesiv – krok do rozuminnia sutnosti//Ridna shk. 2004. Lystopad. S. 3–6.