Концепція нової української школи в системі філологічної освіти

  • Оксана Валеріївна Тесленко Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-3703-5544
Ключові слова: педагогічні інноваційні технології, освітній процес, цілісний системний підхід

Анотація

У статті йдеться про основні аспекти організації роботи в навчальному закладі на основі інноваційних педагогічних технологій; наголошується на необхідності створення оптимальних умов для впровадження цілісного системного підходу до роботи з молоддю, визначаються основні завдання та пріоритетні напрямки; розкрито інноваційні форми роботи на заняттях. Наголошується, що педтехнології передбачають структурування, впорядкування, ущільнення інформації; комплексне застосування дидактичних, технічних і комп’ютерних засобів навчання та контролю.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Оксана Валеріївна Тесленко, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Hin A. O. Pryiomy pedahohichnoi tekhniky: Vilnyi vybir. Vidkrytist. Diialnist. Zvorotnyi zviazok. Idealnist: posibnyk dlia vchyteliv. Luhansk: Navch. kn.; Yantar, 2004. 84 s.

Dychkivska I. M. Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii. Kyiv: Akademvydav, 2004. 352 s.

Navolokova N. P. Entsyklopediia pedahohichnykh tekhnolohii ta innovatsii. Kharkiv: Osnova, 2009. 176 s.

Natsionalna doktryna rozvytku osvity//Osvita. 2002. № 26. S. 2–4.

Ostapchuk O. Metodolohiia innovatsiinykh protsesiv – krok do rozuminnia sutnosti//Ridna shk. 2004. Lystopad. S. 3–6.

Опубліковано
2019-07-09
Як цитувати
Тесленко, О. В. (2019). Концепція нової української школи в системі філологічної освіти. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Філологія», (80), 81-83. https://doi.org/10.26565/2227-1864-2019-80-14
Розділ
Мовознавчі студії на філологічному факультеті: історія та сучасність