СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ

  • Максим Васильович Нечепоренко Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна.
Ключові слова: сучасні вимоги, питання життя, імідж, спілкування, особистісна культура.

Анотація

В  статті розглядаються питання поліпшення професійної підготовки студентів. До сучасних умов залучаються вимоги формування особистості спеціаліста як носія вищих моральних якостей та опанування практичними уміннями впливу на учнів з метою успішного їх виховання. Провідними умовами вважаються опанування сучасними науковими знаннями про людину та її можливості, формування позитивного іміджу, культурою поведінки.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Максим Васильович Нечепоренко, Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна.

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна.

Посилання

1. Методика воспитательной работы: Учеб. Пособие для студентов. / Под. Ред. В.М. Коротова. – М.: Просвещение, 1990. – 175 с.

2. Нечепоренко Л.С. Педагогика. Учебное пособие (Краткий курс для иностранных студентов и аспирантов). – Харьков: ХНУ, 2006. – 250 с.

3. Нечепоренко Л.С. Онтопедагогіка та інвайронментальна педагогіка: Навч. Посібник. – Харків: Основа, 2001. – 238 с.

4. Нечепоренко Л.С. Педагогічна майстерність. Монографія. – Харків: Видавничий центр ХНУ, 2009. – 276 с.

5. Нечепоренко Л.С. Современный урок. Каков он? Методические рекомендации студентам. Х.: ХНУ: 2012. – 20 с.

6. Нечепоренко М.В. Педагогічна практика: программа, методичні рекомендації. (Для студентов, учителей, методистов-руководителей пед. практики) – Харьков: ХНУ, 2012. – 22 с.

7. Тема для классного часа: Книга для учителя. Сост. А.С. Ряшина. – М.: Просвещение. 1990. – 191с.
Опубліковано
2015-07-22
Цитовано
Як цитувати
Нечепоренко, М. В. (2015). СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ. Наукові записки кафедри педагогіки, (31), 187-192. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3649