Історико-педагогічні передумови розвитку академічної обдарованості особистості в КНР

  • Хуан Тівень Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди https://orcid.org/0009-0001-7252-4829
Ключові слова: академічна обдарованість, особистість, КНР, історико-педагогічні передумови, система іспитів, конфуціанська філософія, реформи освіти, методи навчання, програми для обдарованих дітей, центри для обдарованих дітей

Анотація

Результати дослідження. Історико-педагогічні передумови розвитку академічної обдарованості особистості в КНР можна умовно поділити на такі етапи:
1. Стародавній Китай (до 1911 р.): виникнення системи іспитів для державної служби, яка стимулювала розвиток освіти та виявлення обдарованих людей; розвиток конфуціанської філософії, яка наголошувала на важливості освіти та самовдосконалення; створення перших шкіл та академій для обдарованих дітей.
2. Республіканський період (1911-1949 рр.): реформування освітньої системи, започаткування нових типів шкіл та університетів; впровадження нових методів навчання та виховання, спрямованих на розвиток творчого мислення та самостійності; створення перших програм для обдарованих дітей.
3. Сучасний період (з 1949 р.): розширення мережі шкіл для обдарованих дітей; розробка та впровадження нових програм та методик розвитку академічної обдарованості; створення центрів та інститутів для підтримки обдарованих дітей.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2023-12-30
Цитовано
Як цитувати
Хуан Тівень. (2023). Історико-педагогічні передумови розвитку академічної обдарованості особистості в КНР. Наукові записки кафедри педагогіки, (53), 64-71. https://doi.org/10.26565/2074-8167-2023-53-08