Комп’ютерна графіка в навчальному процесі як запорука підвищення рівня пізнання

  • Алла Анатоліївна Харківська Комунальний заклад «Харківська гуманітарно–педагогічна академія» Харківської обласної ради

Abstract

У статті розглянуто дидактичні функцій комп’ютерної графіки, можливості та резервів її застосування в навчальному процесі. Автор аналізує головні принципи застосування комп’ютерної графіки у навчанні, а також психолого-педагогічні проблеми комп’ютерного навчання.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Алла Анатоліївна Харківська, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно–педагогічна академія» Харківської обласної ради
Проректор з науково–педагогічної роботи Комунального закладу «Харківська гуманітарно–педагогічна академія» Харківської обласної ради, доктор педагогічних наук, кандидат фізико-математичних наук, доцент.

References

1. Гершунский Б.С. Компьютеризация в сфере образования: Проблемы и перспективы. – М.: Педагогика, 1987. – 264с.

2.Лозниця В.С. Психологія і педагогіка. – К., 2000. – 303c.
Марев И.С. Методические основы дидактики: Пер. с болг. – М.: Педагогика, 1987. – 224с.

3. Островерхова Н.М. Аналіз уроку: концепції, методики, технології / Надія Островерхова; Ін-т педагогіки АПН України. – Київ: ІНКОС, 2003. – 350с.

4. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. / З. Н. Курлянд, Р. І. Хмелюк, А. В. Семенова та ін. ; за ред. З. Н. Курлянд. – 2-е вид., перероб. і доп. – К.: Знання, 2005. – 399 с.

5. Петрова Н. Комп’ютерна графіка і анімація як засіб медіаосвіти //file: 21/htm.

6. Цолов В. Психологията в помощ на учителите. – София, 1981. – 78с.
Cited
How to Cite
Харківська, А. А. (1). Комп’ютерна графіка в навчальному процесі як запорука підвищення рівня пізнання. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (35), 176-183. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1835